PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Trendy biurowe. Czego Polacy oczekują od miejsca pracy?

- Polacy przez całe lata byli przyzwyczajeni do dość nudnych przestrzeni biurowych, w których nie mogli wyrażać siebie i czuć się wolni  - mówi Hadley Dean, dyrektor generalny CompassOffices EMEA, dodając, że to się zmienia. - Widzimy, że firmy potrzebują coraz więcej elastycznych rozwiązań, które w biznesie stają się niezwykle ważne.

  • Autor:JP
  • 25 sty 2016 11:04
Trendy biurowe. Czego Polacy oczekują od miejsca pracy?
Hadley Dean, dyrektor generalny CompassOffices EMEA. (Fot.: mat. pras.)
REKLAMA

CompassOffices wszedł na polski rynek jesienią zeszłego roku. Jak się zmienił wasz biznes po tych kilku miesiącach?

Hadley Dean, dyrektor generalny CompassOffices EMEA: Na polskim rynku obecni jesteśmy zaledwie od września 2015 roku, ale rozwijamy się w tempie, którego nie zakładaliśmy. Spora część powierzchni naszego drugiego centrum w Plac Unii, wynajęta zostanie jeszcze przed otwarciem. To tylko pokazuje, że Polacy szukają dla siebie nowych, elastycznych rozwiązań biurowych, zoptymalizowanych cenowo.

Jakieś szczegóły związane z drugim centrum?

- Plac Unii otwieramy na początku kwietnia. Wybraliśmy ten budynek ze względu na jego znakomitą lokalizację, ale także nieco inne otoczenie, które doskonale pasuje do profilu naszego klienta. Naszą ofertę kierujemy do młodych ludzi, którzy odnieśli już w biznesie pierwszy sukces. Oni także chcą pracować w nowoczesnych przestrzeniach, a dodatkowo być częścią autentycznej społeczności.

Jakich klientów udało wam się do tej pory pozyskać?

- Mamy kilka start-upów, ale z reguły są to istniejące już na rynku firmy, zarówno międzynarodowe jak i polskie. Nasz pierwszy klient to firma założona przez Anglika z brytyjskim know-how, ale zatrudniająca Polaków. Mamy firmę butikową, będącą absolutnie polskim przedsięwzięciem, która zajmuje się fuzjami i przejęciami na rynku utylizacji odpadów.

Biuro wynajął  u nas jeden z działów skandynawskiej firmy produkującej urządzenia dla branży medycznej. Mamy też agencję rekrutacyjną, która powstała w dniu podpisania z nami kontraktu. Większość naszych Klientów, których wolimy nazywać członkami, planuje zostać z nami na dłużej.

Jakie najczęściej pytania zadają wam potencjalni klienci?

- Klienci pytają najczęściej, ile metrów kwadratowych będzie miało ich biuro, nie zdając sobie sprawy z tego, że rozwiązanie klasyczne nijak mają się do tego, co oferujemy. Świadczymy dla klienta pełną usługę, a więc w tzw. “metrze kwadratowym podłogi” zawarte są wszystkie opłaty związane z mediami, ze sprzątaniem, wszelkimi naprawami, obsługą recepcyjną oraz nielimitowany dostęp do kawy i herbaty.

To niepoliczalne do momentu, w którym trzeba na przykład zatrudnić asystentkę, zajmującą się administrowaniem biura. Obsługa recepcji to półtora etatu, dodatkowo należy tę recepcję wyposażyć, przygotować ciągi komunikacyjne, pomieszczenie socjalne, etc. Przy 100 - metrowej powierzchni na koniec otrzymuje 30 metrów kwadratowych faktycznego biura. Biuro serwisowane dla 6-7 osób jest zdecydowanie tańsze, a do tego znajduje się w prestiżowej lokalizacji i jest świetnie wyposażone.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Trendy biurowe. Czego Polacy oczekują od miejsca pracy?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.