PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Tomasz Nalewajko, Human Focus: Biegaczom się chce, to bezcenni pracownicy

- Kiedy wychodzę z domu w deszczu, ludzie, którzy nie biegają, patrzą się na mnie jak na wariata. Pytają, jak ty to robisz, że ci się chce. Ano chce mi się! Od pewnego czasu podczas rozmów z klientami zadaję im takie retoryczne pytanie: czy warto mieć pracowników, którym się chce. Wśród biegaczy takie osoby dominują. Inaczej nie wstawaliby przed świtem, by iść pobiegać przed pracą - mówi Tomasz Nalewajko, właściciel firmy rekrutacyjnej Human Focus, pomysłodawca i inicjator projektu PracaDlaBiegacza.pl.

Tomasz Nalewajko, Human Focus: Biegaczom się chce, to bezcenni pracownicy
Tomasz Nalewajko tylko w 2020 roku przebiegł już ponad 1 300 km. (fot. archiwum prywatne)
REKLAMA
  • W nieco ponad miesiąc na portalu PracaDlaBiegacza.pl firmy zamieściły 100 aktywnych ofert pracy. Każdego dnia pojawia się kilkanaście nowych propozycji dla osób szukających pracy.
  • To miejsce, które ma nie tylko łączyć pracowników z pracodawcami, ale również ludzi dzielących tą samą pasję - bieganie.
  • Tomasz Nalewajko nie ma wątpliwości, że biegaczy warto mieć w swoim zespole. - To ludzie, którym po prostu się chce - podkreśla w rozmowie z PulsHR.pl.

Co jest łatwiejsze? W ciągu tygodnia znaleźć 10 specjalistów z branży IT, czy przebiec ultramaraton po górach?

– Moim zadaniem to nie są porównywalne kategorie, chociaż mają wspólny mianownik - do obydwu zadań trzeba być dobrze przygotowanym. Wszystko zależy od szczegółów wyzwania i jak do tego podchodzimy. Jeśli cel nas motywuje i robimy plan działania, który potem sprawnie realizujemy, to z dużym prawdopodobieństwem zrealizujemy zadanie.

Pan jest biegaczem długodystansowym. Ile kilometrów ma pan w nogach? Ile startych butów?

– Biegam sześć lat, czwarty rok intensywnie. Rocznie zużywam 2-3 pary butów. W tym roku przebiegłem już ponad 1 300 km. Mój ulubiony dystans to maraton, a preferuję bieganie po wzgórzach morenowych Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego.

Co to wniosło do pańskiego życia zawodowego?

– Bieganie jest elementem mojego stylu życia. Mam naturę przedsiębiorcy. Lubię wyzwania. Nowe projekty to nowe motywacje. Zawsze byłem człowiekiem aktywnym, realizującym wiele pomysłów równolegle. Bez aktywności fizycznej byłoby to bardzo trudne do wykonania.

W ostatnim czasie przez pandemię koronawirusa wszystko stanęło lub wyhamowało. Pan nie. W środku pandemii wraz ze współpracownikami uruchomiliście portal PracaDlaBiegacza.pl. Termin startu był z góry zaplanowany?

– Nie do końca. Pandemia przyspieszyła nasze działania. Pokazała, że w bardzo szybkim tempie rynek pracy zaczyna się zmieniać. Jeszcze w pierwszych dniach marca mieliśmy rynek pracownika, który się nasilał i obejmował kolejne branże. Pracodawcy i headhunterzy przyzwyczaili się, że to pracownik mógł stawiać warunki. A tu nagle, niemal z dnia na dzień, dużo ludzi zaczyna tracić pracę lub martwić się o przyszłość. Pojawiła się wielka niewiadoma związana z życiem zawodowym.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tomasz Nalewajko, Human Focus: Biegaczom się chce, to bezcenni pracownicy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.