To powinieneś zrobić, gdy nowa praca cię rozczarowuje

Zdarza się, że nowa praca nie do końca odpowiada naszym oczekiwaniom i rozczarowuje nas. Co wówczas robić?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

To powinieneś zrobić, gdy nowa praca cię rozczarowuje

PODZIEL SIĘ


Autor: bd

5 mar 2014 12:03


Okazuje się, że nie wszystko stracone i zawsze są sposoby na wyjście z impasu. "Business Insider" podpowiada, co robić w takich sytuacjach:

1. Umów się na 30-minutowe spotkanie ze swoim szefem.

Część menedżerów w takich sytuacjach woli spontaniczne spotkania. Na pewno lepiej próbować rozmawiać w najmniej gorączkowych porach dnia.

2. Przemyśl, co chcesz powiedzieć i jak chcesz to powiedzieć.

Swój problem powinieneś przedstawić w sposób konstruktywny, asertywny, konkretnie i zgodnie z rzeczywistością.

3. Opisz problem i jego wpływ na ciebie.

Staraj się być jak najbardziej konkretny, przygotuj przykłady na wypadek gdyby szef o nie poprosił.

4. Nie bądź defensywny i staraj się wyjaśnić wątpliwości.

W najlepszym dla ciebie scenariuszu nie ma problemu, dlatego twój szef nie był jego świadom. Jeśli jest przeciwnie, jesteś na drodze do rozwiązania problemu.

5. Pracuj z menedżerem, by rozwiązać problem.

Podsuwaj własne propozycje, proś przełożonego o pomysły.

6. Podziękuj menedżerowi za jego czas i chęci.

W razie potrzeby umów się na 15 minut uzupełniającego spotkania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.