PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Teoria z wyznaczaniem trendów na rynku przez pokolenie Y przesadzona?

- Moim zdaniem teoria z wyznaczaniem trendów na rynku przez pokolenie Y jest kompletnie przesadzona, zwłaszcza dla producentów z branży spożywczej - przyznaje w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD.

Teoria z wyznaczaniem trendów na rynku przez pokolenie Y przesadzona?
Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD; fot. PTWP
REKLAMA

- Każde pokolenie dorasta w innych warunkach. Trzeba zadać sobie pytanie, na ile nowe pokolenie konsumentów, o których rozpisują się media, to "millenialsi", a na ile są oni nastolatkami, którzy po prostu różnią się od swoich rodziców. Zawsze marketing był inaczej kierowany do nastolatków w zależności od panujących mód. Natomiast z punktu widzenia marketingu spożywczego to marginalna grupa, ponieważ zdecydowana większość z nich nie prowadzi własnego gospodarstwa domowego, a mieszka z rodzicami. W związku z tym "millenialsi" nie podejmują decyzji o zakupach, szczególnie tych spożywczych - komentuje Jakub Bierzyński.

Jego zdaniem, teoria z wyznaczaniem trendów na rynku przez pokolenie Y jest kompletnie przesadzona, zwłaszcza dla producentów z branży spożywczej.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Zamiast przejmować się tak wąskimi niszami, niech producenci lepiej pomyślą o budowaniu swoich markek dla szerokiego grona konsumentów. To siła maki będzie decydować o ich przyszłości. Zdolności produkcyjne czy nawet innowacje produktowe są bardzo krótkotrwałą przewagą konkurencyjną. Marki trwają dziesięciolecia - podsumowuje prezes OMD.

Czytaj tutaj.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Teoria z wyznaczaniem trendów na rynku przez pokolenie Y przesadzona?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA