- PropertyDesign.pl
- •22 maj 2017 14:18
Firmy szukają nowych sposobów, by przyciągnąć do siebie najlepszych pracowników, a jednocześnie uatrakcyjnić miejsce pracy i wspierać kreatywne myślenie. Dzieła sztuki to coraz częstszy widok w biurowcach. Wybitne obrazy nie tylko relaksują i wprawiają w dobry nastrój, ale też inspirują i pobudzają kreatywność.

Sztuka wybitnych twórców stanowi unikalną wizytówkę firmy i zarazem dodaje prestiżu. Nie tylko buduje wizerunek w oczach klientów i pracowników, ale także wpływa pozytywnie na jakość i efektywność pracy. Według badań Amerykańskiego Komitetu Biznesu na rzecz Sztuki (BCA) oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Profesjonalnych Doradców ds. Sztuki (IAPAA) 78 proc. badanych stwierdza, że sztuka w pracy pomaga m.in. w obniżyć poziom stresu. 64 proc. respondentów uważa, że zwiększa ich kreatywność, a 77 proc., że zachęca do wyrażania własnej opinii. Z kolei badania przeprowadzone przez Szkołę Psychologii Uniwersytetu Exeter w Wielkiej Brytanii dowiodły, że efektywność osób pracujący w przestrzeniach, w których eksponowane są dzieła sztuki wzrasta aż o 17 proc.
Więcej przeczytasz tutaj.


KOMENTARZE (0)