Szkolenia, benefity, elastyczne formy zatrudnienia, czyli jak zatrzymać pracowników w firmie

W co powinny zainwestować firmy w 2018 r., aby raz pozyskanego pracownika mieć w firmie na długo? To pytanie zadaliśmy Joannie Malinowskiej-Parzydło z Personal Brand Institute, Andrzejowi Borczykowi z grupy Żywiec, Arturowi Skibie z Antala, Markowi Sitkiewiczowi z MonsterPolska.pl, Magdalenie Jankowskiej z Owens Illinois, Sylwii Pawełczyk-Maśluk z grupy Orbis i wielu innym ekspertom z branży HR.

Autor: Justyna Koc 28 gru 2017 6:00

REKLAMA

- Żyjemy w coraz bardziej dynamicznym i konkurencyjnym świecie. Dlatego wiele firm jest na etapie transformacji, poszukiwania efektywnego modelu biznesowego. Dużą sztuką jest także wybranie tego, co ma największy wpływ na sukces naszej organizacji. Ja osobiście postawiłbym na trzy aspekty. Po pierwsze, wybór krytycznych kompetencji oraz ról w organizacji i upewnienie się, że mamy tam najlepszych ludzi (sukcesja i plan rozwojowy). Po drugie jasne oczekiwania co do liderów. Muszą być autentyczni, budować zaangażowany zespół, dostarczać rezultaty, ciągle kreować przyszłość oraz nieustająco dbać o rozwój swój oraz współpracowników. Po trzecie budowanie zaangażowanej kultury, gdzie każdy jest dumny ze swego miejsca pracy i chce sięgać po więcej – komentuje Andrzej Borczyk, dyrektor HR w grupie Żywiec. (Fot. mat. pras.)



REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Jacek Jędrzejczak/Mediacon 2017-12-29 18:59:33

Ludzie przychodzą do firmy, a odchodzą od menedżerów. Benefity, motywatory i inne systemowe rozwiązania - Tak, ale przede wszystkim zadbać o dobrych i kompetentnych menedżerów. Oni sobie poradzą...

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.