PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Szef Messengera wieszczy rewolucję w komunikacji

  • Autor: PAP/AH
  • 3 gru 2018 17:37

Komunikacja bezpośrednia będzie dominować w internecie i wkrótce wywrze również wpływ na to, w jaki sposób działają media masowego przekazu, takie jak prasa - stwierdził w wywiadzie dla serwisu Boy Genius Report szef Messengera Stan Chudnovsky.

Szef Messengera wieszczy rewolucję w komunikacji
Z Messengera korzysta obecnie na całym świecie około 1,3 mld użytkowników miesięcznie. fot. Shutterstock
REKLAMA

Z Messengera korzysta obecnie na całym świecie około 1,3 mld użytkowników miesięcznie. Zdaniem Chudnovsky'ego komunikacja bezpośrednia z wykorzystaniem tej aplikacji raz na zawsze zmieniła sposób, w jaki porozumiewają się ze sobą poszczególni jej użytkownicy, ale także wpłynęła na ich relacje z firmami i organizacjami, które również wykorzystują Messenger w swoich działaniach.

Chudnovsky powiedział, że użytkownicy coraz chętniej korzystają z możliwości prywatnego dzielenia się treściami, co umożliwia właśnie Messenger, a także należący do Facebooka Instagram. Według niego coraz mniej informacji pozyskiwanych jest z głównego strumienia aktualności na Facebooku, który wypierany jest przez przesyłanie sobie ciekawych treści za pośrednictwem komunikatorów. Dla wielu użytkowników aplikacji mobilnych Messenger jest dziś głównym sposobem komunikacji, a także jednym z ważniejszych źródeł informacji - ocenił Chudnovsky.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według szefa Messengera, korzystanie z tej aplikacji umożliwia użytkownikom także doświadczenie bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem, które jest ważne ze względów psychologicznych.

Chudnovsky zapowiedział, że w treści rozmów na Messengerze nigdy nie pojawią się reklamy.

- Przestrzeń wewnątrz rozmowy jest święta i taka pozostanie - powiedział, odnosząc się do zagadnienia coraz większej obecności reklam w komunikatorze. Obecnie przekaz marketingowy wyświetlany jest użytkownikom Messengera m.in. pomiędzy wątkami konwersacji w głównym oknie aplikacji. Podkreślił, że Messenger cieszy się ogromnym zainteresowaniem reklamodawców, dla których jest kolejnym, bezpośrednim kanałem dotarcia do klientów.

Stwierdził również, że otwartym pozostaje pytanie o to, jak wprowadzić do komunikatora reklamy, których format będzie atrakcyjny dla użytkowników i który "wniesie w korzystanie z aplikacji realną wartość".

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Szef Messengera wieszczy rewolucję w komunikacji

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • akor 2018-12-04 11:56:17

    Czy już nie można innych artykułów, tylko reklamowe??

REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA