PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Szef Messengera wieszczy rewolucję w komunikacji

Komunikacja bezpośrednia będzie dominować w internecie i wkrótce wywrze również wpływ na to, w jaki sposób działają media masowego przekazu, takie jak prasa - stwierdził w wywiadzie dla serwisu Boy Genius Report szef Messengera Stan Chudnovsky.

  • Autor: PAP/AH
  • 3 gru 2018 17:37
Szef Messengera wieszczy rewolucję w komunikacji
Z Messengera korzysta obecnie na całym świecie około 1,3 mld użytkowników miesięcznie. fot. Shutterstock
REKLAMA

Z Messengera korzysta obecnie na całym świecie około 1,3 mld użytkowników miesięcznie. Zdaniem Chudnovsky'ego komunikacja bezpośrednia z wykorzystaniem tej aplikacji raz na zawsze zmieniła sposób, w jaki porozumiewają się ze sobą poszczególni jej użytkownicy, ale także wpłynęła na ich relacje z firmami i organizacjami, które również wykorzystują Messenger w swoich działaniach.

Chudnovsky powiedział, że użytkownicy coraz chętniej korzystają z możliwości prywatnego dzielenia się treściami, co umożliwia właśnie Messenger, a także należący do Facebooka Instagram. Według niego coraz mniej informacji pozyskiwanych jest z głównego strumienia aktualności na Facebooku, który wypierany jest przez przesyłanie sobie ciekawych treści za pośrednictwem komunikatorów. Dla wielu użytkowników aplikacji mobilnych Messenger jest dziś głównym sposobem komunikacji, a także jednym z ważniejszych źródeł informacji - ocenił Chudnovsky.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według szefa Messengera, korzystanie z tej aplikacji umożliwia użytkownikom także doświadczenie bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem, które jest ważne ze względów psychologicznych.

Chudnovsky zapowiedział, że w treści rozmów na Messengerze nigdy nie pojawią się reklamy.

- Przestrzeń wewnątrz rozmowy jest święta i taka pozostanie - powiedział, odnosząc się do zagadnienia coraz większej obecności reklam w komunikatorze. Obecnie przekaz marketingowy wyświetlany jest użytkownikom Messengera m.in. pomiędzy wątkami konwersacji w głównym oknie aplikacji. Podkreślił, że Messenger cieszy się ogromnym zainteresowaniem reklamodawców, dla których jest kolejnym, bezpośrednim kanałem dotarcia do klientów.

Stwierdził również, że otwartym pozostaje pytanie o to, jak wprowadzić do komunikatora reklamy, których format będzie atrakcyjny dla użytkowników i który "wniesie w korzystanie z aplikacji realną wartość".

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Szef Messengera wieszczy rewolucję w komunikacji

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • akor 2018-12-04 11:56:17

    Czy już nie można innych artykułów, tylko reklamowe??

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.