PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Uber i McDonald’s, Johnson & Johnson rezygnują ze stanowiska dyrektorów marketingu

  • Gabriel Paździor
    GP
  • 25 lip 2019 13:46

Powodem likwidowania stanowiska koordynatora marketingu jest nowy model biznesowy, które przyjmują te przedsiębiorstwa. Obok wspomnianych, także Lyft zdecydował się na ten krok w ostatnich miesiącach.

Uber i McDonald’s, Johnson & Johnson rezygnują ze stanowiska dyrektorów marketingu
"Można odnieść wrażenie, że słowo marketing potrzebuje kampanii marketingowej" pisał amerykański portal donoszący o decyzjach globalnych firm i likwidacji stanowisk ds. marketingu. (fot. flickr.com/CC BY 2.0)
REKLAMA

Sprawę zmian w strukturach kierowniczych firm zapoczątkowało głośne na świecie odejście z McDonald's Silvii Lagnado. Choć będzie ona pracować do października już wiadomo, co zrobi globalne kierownictwo sieci restauracji fast food. Zamieni jej pozycję na dwie nowe, które podzielą się obowiązkami. Będą odzwierciedlały nowe założenia komunikacyjne i biznesowe firmy. Te dwa stanowiska mają objąć Colin Mitchell i Bob Rupczynski. Do tej pory byli zastępcami Lagnado. Ona pracowała na stanowisku globalnego dyrektora marketingu McDonald's od 2015 r.

Jak się okazało latem i wiosną, podobne posunięcia realizują: Uber, Johnson & Johnson, czy Lyft. Jak donosił nowymarketing.pl firmy zapowiedziały, że "nie mają w planach obsadzenia żadnej osoby na te stanowiska i stawiają na nowy model biznesowy, w ramach którego nie będzie już oddzielnej funkcji odpowiedzialnej za obszar marketingu."

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Uber opuszcza Rebecca Messina, która raptem mniej niż rok (dokładnie 9 miesięcy) pozostawała dyrektorem marketingu tej marki. Johnson & Johnson pożegnało się z Alison Lewis, gdy Lyft likwidując stanowisko pozbawiło pracy w maju Joya Howarda.

Jak oceniał amerykański portal adage.com firmy w USA, ale i w innych częściach świata, reorganizują obowiązki w zarządach. Robią to w ten sposób, by pewne decyzje podejmowały osoby bardziej doświadczone, ponoszące odpowiedzialność za bardziej kluczowe sfery np. produkcji lub współpracy z biznesem.

"Można odnieść wrażenie, że słowo marketing potrzebuje kampanii marketingowej" oceniał na swoich stromach cytowany amerykański portal tematyczny.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Uber i McDonald’s, Johnson & Johnson rezygnują ze stanowiska dyrektorów marketingu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA