- DlaHandlu.pl
- •3 lip 2018 15:50
CCC obejmie ponad 51 proc. udziałów w spółce DeeZee, prowadzącej internetowy sklep z obuwiem.

- W ramach podpisanej umowy CCC zasili kapitałowo DeeZee kwotą 13 mln zł i w zamian obejmie ponad 51% udziałów w biznesie spółki. Jednocześnie strony ustaliły warunki dalszego stopniowego zwiększania udziałów CCC, potencjalnie aż do 100% w ciągu najbliższych 5 lat" - czytamy w komunikacie.
- DeeZee dla nas to przede wszystkim jeszcze lepszy kontakt ze światem młodszego pokolenia klientek (wiek 15-24). Pozwoli nam skokowo zwiększyć zakres oferty w modnym produkcie skierowanym do tej grupy, a dodatkowo wzmacniamy nasze kanały on-line - komentuje cytowany w komunikacie Dariusz Miłek, prezes CCC.
„DeeZee będzie nadal działać na rynku online damskiego modowego obuwia w przystępnych cenach" - podano.
- Widzimy wiele synergii w segmencie on-line wszystkich podmiotów Grupy CCC, a także na płaszczyźnie dostępności do produktu, logistyki oraz ekspansji marki DeeZee na rynki zagraniczne. Liczymy też na wzrost popularności marki DeeZee poprzez jej obecność w sieci sklepów stacjonarnych grupy CCC. Wszystkie te zmiany będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie zadowolenia naszych klientów, co jest najważniejsze i na czym zarówno nam jak i CCC bardzo zależy – mówi cytowana w komunikacie Dominika Żak, prezes DeeZee.
Czytaj więcej tutaj



KOMENTARZE (0)