SAP SuccessFactors: DeLaval wdraża nowy system zarządzania pracownikami w chmurze

• System SAP SuccessFactors ułatwia zarządzanie kapitałem ludzkim dzięki informacjom zamieszczonym w chmurze.
• W ramach projektu w Grupie DeLaval usprawniono procesy kadrowe, takie jak zarządzanie przez cele (MBO), rozliczenie premii oraz zarządzanie sukcesją i rozwojem pracowników.
• Rozwiązanie przeznaczone jest dla 4,5 tysięcy pracowników zatrudnionych w oddziałach Grupy zlokalizowanych w 42 krajach.
• Projekt został zrealizowany przez firmy Gavdi Szwecja i Gavdi Polska.

REKLAMA


Puls HR Puls HR

SAP SuccessFactors: DeLaval wdraża nowy system zarządzania pracownikami w chmurze

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

30 maj 2016 14:20


Grupa DeLaval wdrożyła system SAP SuccessFactors umożliwiający zarządzanie kapitałem ludzkim w chmurze.

- Decyzję o wdrożeniu rozwiązania chmurowego podjęliśmy, ponieważ zależało nam na spójności, optymalizacji i automatyzacji procesów zarządzania kapitałem ludzkim. Chcieliśmy przede wszystkim udostępnić menedżerom dane dotyczące kompetencji zatrudnionych w naszej grupie pracowników oraz zwiększyć efektywność operacyjną poprzez standaryzację wewnętrznych procesów. Teraz, dzięki intuicyjnemu narzędziu, możemy sprawniej zarządzać procesami HR: monitorować efektywność pracowników, rozwijać utalentowane osoby, dostarczać menedżerom informacji by lepiej wspierać realizację celów biznesowych firmy. To dla nas ogromne ułatwienie i krok we właściwą stronę – mówi Jolanta Hoffman - global compensation & benefits director z DeLaval, firmy działającej w przemyśle mleczarskim.

Najważniejszym elementem projektu było wdrożenie modułu Employee Central, dzięki któremu menedżerowie mają kompletny wgląd w dane pracowników, co umożliwia im bieżącą analizę zgromadzonych informacji.

Czytaj też: PKP zarządza talentami w chmurze

W ten sposób znacznie skraca się czas poświęcony na wyszukiwanie i pozyskiwanie informacji, co odciąża dział HR, który dotychczas przekazywał menedżerom potrzebne im dane dotyczące zatrudnionych.

Uruchomiono również moduły Sukcesja i Rozwój oraz Cele i Oceny. Korzystając z tych funkcjonalności oblicza się teraz wysokość premii dla pracowników na podstawie wyników firmy oraz indywidualnej oceny wydajności pracowników w danym okresie.

Wdrożony system otrzymał w DeLaval nazwę ORIGO w nawiązaniu do pojęcia ”origin” z łaciny i matematyki oznaczającego punkt startowy lub źródło.

- W ramach projektu klient zautomatyzował kluczowe procesy zarządzania kapitałem ludzkim. Dzięki intuicyjnemu narzędziu menedżerowie firmy mogą teraz ustalać cele pracownikom i monitorować ich realizację korzystając z wiarygodnych danych dostępnych w systemie. Zarządzanie talentami odbywa się zgodnie z zaplanowaną strategią a pracownicy mają jasno określoną ścieżkę rozwoju. Dzięki temu firma może efektywniej realizować zamierzone cele biznesowe i planować działania. Potwierdzeniem korzyści wynikających z projektu są dalsze plany jego rozwoju, w najbliższym czasie firma DeLaval planuje wdrożenie kolejnych modułów Learning oraz Recruiting – podkreśla Teresa Olszewska, prezes zarządu Gavdi Polska.

Wdrożenie w DeLaval jest częścią międzynarodowego projektu, za który odpowiadały firmy Gavdi Szwecja i Gavdi Polska.

DeLaval istnieje od 120 lat. Jest firmą produkującą urządzeń do pozyskiwania mleka. Firma należy do Tetra Lavai Group, w której składzie znajduje się również Tetra Pak i Sidel. W Polsce DeLaval działa od 1991 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.