PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Rozpoczyna się proces udzielania wsparcia artystom z Funduszu Pomocowego ZASP

Artyści zrzeszeni w ZASP, wciąż można nadsyłać wnioski o wsparcie z Funduszu Pomocowego ZASP - poinformowano na Facebooku Związku Artystów Scen Polskich - Stowarzyszenie (ZASP), zaznaczając, że pomoc "jest skierowana do artystów niebędących na etatach".

  • Autor: PAP/AKC
  • 18 sty 2021 11:48
Rozpoczyna się proces udzielania wsparcia artystom z Funduszu Pomocowego ZASP
Wnioski należy składać w biurze swojego macierzystego Oddziału ZAS (fot. pixabay)
REKLAMA

"W związku z zaistniałą trudną sytuacją oraz w odpowiedzi na oczekiwania środowiska artystów i twórców, członków ZASP-u ustaliliśmy z Fundacją Artystów Weteranów Scen Polskich, Zarządem Głównym ZASP, Oddziałami i Sekcjami ZASP oraz pracownikami Biura ZASP tryb przyznawania pomocy materialnej" - napisano na stronie Stowarzyszenia.

Wyjaśniono, że "zgodnie z zapowiedzią rozpoczynamy proces udzielania pomocy naszym koleżankom i kolegom pozostającym w najtrudniejszej sytuacji życiowej i bytowej, będącej wynikiem ogłoszonego przez rząd zamknięcia placówek kulturalnych oraz zakazu zgromadzeń". "Niezależnie od działań Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, urzędów miast, marszałków województw pochylających się nad całą grupą twórców chcemy wesprzeć członków naszego Stowarzyszenia" - zaznaczono.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wskazano, że Fundacja Artystów Weteranów Scen Polskich "na wniosek prezesa ZASP przeznaczyła środki w celu wypłacania świadczeń pomocy materialnej członkom ZASP, którzy z powodu epidemii znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej".

Zwrócono uwagę, że o pomoc do ZASP-u zwrócić się też mogą "artyści niezrzeszeni, a pobierający tantiemy". "ZASP będzie mógł jej udzielić w formie zaliczki na poczet przyszłych tantiem" - napisano.

"Trudno nie niepokoić się o rozwój wypadków. Ogłoszony stan epidemii może się przedłużać, może wygasać, ale też odżyć na nowo po paru miesiącach. Wobec powyższego musimy rozsądnie gospodarować ograniczonymi funduszami tak, aby starczyło ich na dłużej" - zaznaczono w informacji.

Podkreślono, że "pomoc ta jest skierowana do artystów niebędących na etatach, którzy znaleźli się w najtrudniejszej sytuacji życiowej i bytowej". Poinformowano, że "nie będą rozpatrywane wnioski, w których składający będzie się do nas zwracał o +utracone zyski+ z odwołanych zdarzeń czy spektakli".

Przypomniano, że "wnioski należy składać w biurze swojego macierzystego Oddziału ZASP". Wyjaśniono też, że "wobec zaprzestania działalności Komisji pomocowej w Oddziale Warszawskim, wnioski należy przekazywać bezpośrednio do Komisji Głównej powołanej przez ZG ZASP, przesyłając je na adres: bip@zasp.pl pocztą lub dostarczając osobiście do siedziby w Al. Ujazdowskich".

Więcej informacji na stronie www.zasp.pl.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rozpoczyna się proces udzielania wsparcia artystom z Funduszu Pomocowego ZASP

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.