PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Rossmann szuka "słabych punktów" w swoich sklepach

Każdy klient posiadający aktywną aplikację Klubu Rossmann może od 2 września oceniać drogerie, które właśnie odwiedził

Rossmann szuka "słabych punktów" w swoich sklepach
Zaraz po zeskanowaniu karty Klubu Rossmann podczas płatności, na ekranie telefonu pojawi się pytanie: „Jak oceniasz dzisiejszą wizytę w tym Rossmannie?" (fot. mat. pras.)
REKLAMA

Zaraz po zeskanowaniu karty Klubu Rossmann podczas płatności, na ekranie telefonu pojawi się pytanie: „Jak oceniasz dzisiejszą wizytę w tym Rossmannie?”. Do wyboru są trzy odpowiedzi w postaci intuicyjnych „buziek" – czerwonej, żółtej i zielonej. Jeśli klient zaznaczy czerwoną lub żółtą „buźkę”, aplikacja poprosi o odpowiedź na dodatkowe pytanie: co w takim razie powinniśmy według niego poprawić: czystość, uprzejmość, dostępność asortymentu.

Aplikacja zostawia także możliwość zaznaczenia opcji D) „Inne", co stanowić będzie wskazówkę, że sieć musi zdiagnozować słabe punkty tego sklepu.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zobacz też: Studenci rozpoczęli staż w Rossmannie 

- Dzięki takim informacjom zwrotnym od klientów lepiej poznamy ich opinie dotyczące wyglądu naszych drogerii, kompetencji personelu i atrakcyjności asortymentu. I jeśli zajdzie taka potrzeba – będziemy wprowadzać odpowiednie, oczekiwane przez klientów zmiany - wyjaśnia Rossmann.

Zobacz więcej tutaj

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Rossmann szuka "słabych punktów" w swoich sklepach

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • cisniomionierz 2019-12-25 22:43:30

    Dlatego lepiej od takiej firmy trzymać się z daleka.

REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA