Międzynarodowa agencja pracy i doradztwa personalnego Gi Group, rozpoczyna kampanię wizerunkową adresowaną do osób szukających zatrudnienia i do pracodawców. Kampania obejmuje swoim zasięgiem digital i media społecznościowe.

Kampania będzie realizowana do końca czerwca. Jest skierowana równolegle do dwóch grup docelowych - pracowników niższego szczebla szukających zatrudnienia (B2C) oraz firm, które potrzebują wsparcia agencji pracy w zakresie rekrutacji, zatrudnienia lub outsourcingu kadry (B2B).
- Przygotowując kampanię wykorzystaliśmy wyniki naszego najnowszego badania - „Barometru Rynku Pracy”, które wskazywały na coraz większą świadomość Polaków w obszarze zawodowym - w większym stopniu niż kiedyś chcą wykorzystać kompetencje, są otwarci na zmiany, w tym przebranżowienie się. To efekt coraz silniej zaznaczających się trendów na rynku pracy, ale też zmienności koniunktury, która ma olbrzymi wpływ na obszar zatrudnienia - wyjaśnia Kamil Jankowski, dyrektor marketingu Gi Group w Polsce.

Na potrzeby kampanii B2C zostały przygotowane trzy spoty prezentujące różne sposoby prowadzące do znalezienia bądź zmiany.
- W ramach kampanii działania adresujemy równolegle do biznesu, wzmacniając świadomość marki i prezentując kompleksowość naszych usług. Jak wynika z naszych badań, z problemami w rekrutacji boryka się obecnie ponad 40 proc. firm w Polsce. Pracodawcy poszukują przede wszystkim kadry niższego szczebla i specjalistów o określonych kwalifikacjach. Wyspecjalizowane agencje są więc ważnym partnerem firm w pozyskiwaniu oraz zarządzaniu pracownikami w ramach usług outsourcingu – komentuje Kamil Jankowski.
Kampania będzie realizowana w social media, programmatic, Google Ads i YouTube. Obejmie także mailingi oraz działania content marketingowe na portalach biznesowych.
W ramach kampanii powstały również kreacje w języku ukraińskim, które promują wybrane oferty pracy kierowane do obywateli Ukrainy.



KOMENTARZE (0)