PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Rewolucja na rynku ubezpieczeń: Koniec z likwidatorami szkód?

Towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa Polska zamierza ograniczyć podział na agentów ubezpieczeniowych i likwidatorów szkód. Staną się oni opiekunami klienta, łączącymi kompetencje obu grup.

Rewolucja na rynku ubezpieczeń: Koniec z likwidatorami szkód?
Uniqa Polska wdraża program Opiekun klienta (fot.pixabay.com)
REKLAMA

Proces likwidacji szkód kojarzy nam się zwykle z długim oczekiwaniem na załatwienie sprawy i różnymi innymi trudnościami. Samych likwidatorów uważamy zaś za osoby szukające dziury w całym. Wkrótce może się to jednak zmienić. Likwidacja szkód ma stać się prostsza, a zajmujące się nią osoby mają być postrzegane bardziej jako „opiekunowie”.

Takie zmiany wprowadza grupa ubezpieczeniowa Uniqa Polska.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wdrażamy program Opiekun klienta […]. W ramach programu wprowadzamy nowoczesną aplikację Uniqua Smart. Dzięki niej maksymalnie skracamy proces likwidacji szkód. Nasi klienci nie będą musieli oczekiwać na wizytę likwidatora technicznego. Oględziny uszkodzonych pojazdów bądź zalanych mieszkań będą mogli w prosty sposób wykonać sami – mówi Grzegorz Smolarczyk, dyrektor departamentu odszkodowań i świadczeń Uniqua.

Towarzystwo ubezpieczeniowe zamierza też ograniczyć podział na agentów ubezpieczeniowych i likwidatorów szkód. Staną się oni opiekunami klienta, łączącymi kompetencje obu grup. Ich rolą będzie zarówno przeprowadzanie klienta przez proces likwidacji szkód, jak i sprzedawanie produktów ubezpieczeniowych. Czy zmiana ta oznacza początek rewolucji na polskim rynku ubezpieczeń? Czas pokaże.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rewolucja na rynku ubezpieczeń: Koniec z likwidatorami szkód?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA