PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Rekrutacja w tej branży to coś specjalnego. "Kandydaci co dzień zaskakują"

Wyser Polska zdecydował się podzielić rekrutację w obszarze IT na dwa działy. Osobno rekrutuje specjalistów z IT, a osobno z digitalu. – To obszary zbliżone, ale też różne, wymagające różnych kompetencji. Rozdzieliśmy więc je, wydzielając projekty dotyczące innowacji, zmiany, transformacji cyfrowej: począwszy od e-commerce, digital marketingu i całego obszaru transformacji w zakresie projektów, procesów i technologii, które – współgrając – napędzają zmianę technologiczną spółki – wyjaśnia Joanna Wyrębowska z Wyser Polska.

  • Autor: KDS
  • 20 sie 2021 0:01
Rekrutacja w tej branży to coś specjalnego. "Kandydaci co dzień zaskakują"
Cyfrowe technologie zaczęły modelować rynek pracy na długo przed pojawieniem się koronawirusa i jego gospodarczo-społecznych konsekwencji (Fot. Pixabay)
REKLAMA
  • Wyser Polska jest częścią międzynarodowej agencji rekrutacyjnej Gi Group. Skupia się na rekrutacji na wyższe stanowiska menedżerskie.
  • Firma postanowiła przetestować nowe rozwiązanie w zakresie rekrutacji z branży IT. Oddzieliła rekrutacje stricte IT od tych na stanowiska digitalowe.
  • – To nasza odpowiedź na zmiany rynkowe i coraz większą rolę digitalizacji gospodarki. IT i digital to obszary zbliżone, ale też różne, wymagające różnych kompetencji – tłumaczy Joanna Wyrębowska z Wyser Polska.

Cyfrowe technologie zaczęły modelować rynek pracy na długo przed pojawieniem się koronawirusa i jego gospodarczo-społecznych konsekwencji. Z badania Deloitte („Przemysł 4.0 w Polsce – rewolucja czy ewolucja?”) wynika, że jeszcze przed wybuchem epidemii ponad połowa (58 proc.) polskich menedżerów wyższego szczebla deklarowała, że transformacja cyfrowa jest priorytetem strategicznym ich firmy.

Przykładem przyspieszenia transformacji cyfrowej w czasie pandemii może być firma CCC. Koronawirus spowodował w tej firmie intensywny rozwój modelu sprzedaży wielokanałowej. Spółka stała się jednym z detalistów, których udział sprzedaży w kanale cyfrowym jest jednym z największych na rynku. Firma "przesunęła wajchę" ze sprzedaży offline na online w rekordowym tempie. W drugim i trzecim kwartale 2020 roku stworzono łącznie 12 nowych platform i aplikacji na rynkach zagranicznych.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Działania te znajdowały się w strategii CCC. Pandemia przyspieszyła jedynie ich realizację.
CCC, postrzegana dotychczas jako firma działająca głównie offline, przeszła niesamowity proces transformacji cyfrowej. Dziś – poprzez spółki eobuwie.pl czy DeeZee, a także kanał ccc.eu – stale umacniamy obecność online. Opieramy się na wielokanałowej sprzedaży, łączącej kanał offline i e-commerce – mówiła w rozmowie z PulsHR.pl Gabriela Kahl, dyrektor HR w CCC.

Rekrutacja do digitalu

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rekrutacja w tej branży to coś specjalnego. "Kandydaci co dzień zaskakują"

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.