PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Recepcjoniści zostaną bez pracy? Rusza innowacyjny start-up

• „Moja recepcja” to projekt, który wygrał ogłoszony w Radomiu konkurs na innowacyjny startup.
• Grupa radomian za pomocą specjalnej platformy wspomagać będzie osoby prowadzące działalność gospodarczą w utrzymywaniu stałego kontaktu telefonicznego z klientami.

  • Autor: PAP
  • 30 lip 2016 11:29
Recepcjoniści zostaną bez pracy? Rusza innowacyjny start-up
Docelowo "Moja Recepcja" ma zatrudniać 80 osób. (Fot. Pixabay)
REKLAMA

"Moja Recepcja" to elektroniczny system zarządzania terminarzem. Ma być dobrym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy są aktywni zawodowo i nie zawsze mogą odebrać telefon od obecnych i potencjalnych klientów.

- W takich sytuacjach połączenie zostaje przekierowane na naszą recepcję. Recepcjonistka umawia na spotkanie lub dokładnie zapisuje, o co chodzi i potem przekazuje to naszemu klientowi - wyjaśnia Michał Baćmaga, jeden ze współautorów "Mojej recepcji".

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pomysł narodził się w jednym z salonów fryzjerskich w Radomiu. Podczas wykonywania usługi strzyżenia zadzwonił telefon. - Z szacunku do obsługiwanego właśnie klienta, nie odebrałem telefonu, mówiąc, że oddzwonię później. Siedzący wówczas na fotelu pan Andrzej wpadł na pomysł, by zrobić coś, co ułatwi pracę ludziom, takim jak ja, mającym pełne ręce roboty i nie mogącym czasem odebrać telefonu od innych klientów - opowiada fryzjer, Sławomir Łagowski.

Praca dla 80 osób

Na razie "Moja Recepcja" jest w fazie testów. Jej właściciele liczą jednak na duże zainteresowanie, przewidując, że za rok będą mieli około 200 klientów.

Jak podkreśla współautor projektu Andrzej Kurzawa, "Moją recepcją" zainteresowani są m.in. właściciele salonów fryzjerskich i kosmetycznych, masażyści, fizjoterapeuci oraz lekarze i prawnicy. Docelowo "Moja Recepcja" ma zatrudniać 80 osób.

100 tys. zł na start

Pierwsze 100 tys. zł pomysłodawcy platformy na realizację swojego projektu otrzymali, wygrywając konkurs na innowacyjny startup, ogłoszony w ub. roku przez Fundację Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, Radomskie Centrum Innowacji i Technologii oraz miasto Radom.

Zdaniem Sebastiana Kolisza z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Polsce potrzeba znacznie większej promocji startupów, by takie biznesy zakładało jak najwięcej osób.

W jego ocenie, choć młodzi ludzie w naszym kraju są zainteresowani przedsiębiorczością i chcą zarabiać pieniądze, to jednak finalnie większość z nich kończy w pracy najemnej, na etacie. - Należy zachęcać jak największą liczbę ludzi, by jeszcze w trakcie studiów, czy tuż po studiach próbowali realizować swoje biznesy - przekonywał Kolisz.

W jednym z wywiadów dla PAP wiceminister rozwoju Jerzy Kwieciński mówił, że rząd chce, by Polska za 10 lat była postrzegana jako kraj startupów. Przekonywał, że aby dogonić gospodarki silnie rozwinięte i uniknąć pułapki średniego dochodu, musimy być bardziej innowacyjni.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Recepcjoniści zostaną bez pracy? Rusza innowacyjny start-up

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.