PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Ranking Instytucji Roku 2017. Wybrali najbardziej przyjazne banki, ubezpieczalnie i telekomy

Bank Millennium, Getin Bank, Alior Bank, PZU, Warta, Uniqa oraz Orange - to liderzy 3 edycji rankingu Instytucja Roku 2017.

Ranking Instytucji Roku 2017. Wybrali najbardziej przyjazne banki, ubezpieczalnie i telekomy
Cel badania jest prosty - promowanie i wyróżnianie firm, które są proklienckie (fot.ilustracyjne: pixabay)
REKLAMA

• Wyniki najnowszego rankingu Instytucja Roku 2017 opublikował portal MojeBankowanie.pl.

• Ranking skupia się na zbadaniu jakości świadczonych usług w instytucjach z obszaru bankowości, ubezpieczeń oraz telekomunikacji. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• W tej edycji badania eksperci odwiedzili 252 placówki. Zwracali uwagę na sześć elementów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie.

 

Cel badania jest prosty - promowanie i wyróżnianie firm, które są proklienckie i zapewniają przyjazne, z punktu widzenia klientów, rozwiązania, zgodnie z maksymą, że jakość pamięta się dłużej niż cenę. 

Okazuje się, że w tej edycji zestawienia, najlepiej przygotowane do obsługi klienta w placówce są telekomy, za nimi ubezpieczyciele, na samym końcu banki.

Liderami rankingu w ubezpieczeniach są: PZU, Warta oraz Uniqa. Wśród firm oferujących usługi telekomunikacyjne najlepiej wypadł Orange. Z kolei w bankowości pierwsze miejsce zajmuje Bank Millennium a zaraz za nim Getin Bank oraz Alior Bank.

- Naszą receptą na sukces jest rzeczywiste zaangażowanie absolutnie wszystkich pracowników banku - od członków zarządu po bezpośrednią obsługę klienta w oddziałach. Patrzenie na to, w którym kierunku idziemy jest jednolite i spójne na każdym szczeblu organizacji. Istnieje nawet taki żart, że gdyby zapytać pracowników różnych jednostek, co jest naszą obsesją, najczęstszą odpowiedzią byłaby jakość - mówi Kamila Urbanowicz, kierująca zespołem optymalizacji obsługi klienta w departamencie jakości Banku Millennium, jednego z liderów Instytucji Roku 2017. 

źródło: MojeBankowanie.pl
źródło: MojeBankowanie.pl

Reakcja na klienta

37% pracowników telekomów potrzebuje więcej czasu lub oczekuje, że klient sam podejdzie lub poczeka w kolejce na obsługę (poprawa o 2 p.p. w stosunku do roku 2016). Natomiast pracownicy banków oraz firm ubezpieczeniowych prawie od razu reagują na wchodzącego do placówki klienta okazując zainteresowanie.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Ranking Instytucji Roku 2017. Wybrali najbardziej przyjazne banki, ubezpieczalnie i telekomy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • palacz 2017-07-21 15:10:23

    Tak chwalicie ten getin w komentach, że chyba sam skorzystam :)

  • kol 2017-07-19 15:06:48

    Po moich doświadczeniach nie dziwi mnie, że getin jest wysoko. Oby tak dalej!

  • hanna 2017-07-09 21:40:41

    i fajnie, że takie rankingi są prowadzone. sama korzystałam z usług różnych banków ale teraz przekonałam się do getinu. bardzo poprawili obsługę klienta, szybko odpisują na maile i są skuteczni. tak powinno być w każdej instytucji ;)

REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA