PARTNER PORTALU partner portalu

Randstad wprowadził rewolucję w komunikacji wewnętrznej. "Dialog ma być ciągły i otwarty"

Agencja pracy Randstad chce zwiększyć zaangażowanie pracowników. W tym celu uruchomiła nowy system badania tego wskaźnika. To Randstad InTouch. - Digitalizacja, szybkie tempo życia i dostępność różnorodnych kanałów komunikacji odciskają swoje piętno również na rynku pracy. Dla zarządzających i branży HR koniecznością jest wsłuchiwanie się w potrzeby pracowników - mówi Ewa Wawszczak, general HR manager w Randstad Polska.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Randstad wprowadził rewolucję w komunikacji wewnętrznej. "Dialog ma być ciągły i otwarty"

  • Randstad InTouch to narzędzie, które ma zmienić sposób komunikowania się między pracownikami firmy oraz sposób badania wskaźnika zaangażowania.
  • Managerowie otrzymują odpowiedzi pracowników niezwłocznie po zakończeniu ankiety i mają możliwość zadania dodatkowego, uszczegóławiającego pytania pracownikowi.
  • Za pomocą nowego narzędzia agencja przeprowadziła już trzy badania. Udział w nich wzięło 90 proc. pracowników.

- Zmiany na rynku pracy sprawiają, że organizowanie spotkań z pracownikami raz w roku nie buduje ich zaangażowania i komfortu pracy. Dlatego zdecydowaliśmy się ponownie zdefiniować sposób prowadzenia rozmów kierowników z członkami zespołów. Dialog powinien być ciągły, otwarty i opierać się na postępach pracowników. Budowanie zaangażowanego zespołu, dostosowanie ról jego członków do zmieniającego się środowiska biznesowego, analizowanie danych w czasie rzeczywistym pozwala ulepszyć kulturę organizacji oraz odnieść sukces biznesowy - mówi Ewa Wawszczak, general HR manager w Randstad Polska.

Nowe narzędzie

By to osiągnąć, firma zdecydowała się wprowadzić anonimowe narzędzie, które pomaga zmierzyć komfort i zaangażowania zatrudnionych oraz identyfikuje obszary do poprawy i mocne strony firmy. 

Randstad InTouch ma zmienić podejście do komunikacji z zespołem, w praktyce jest to nowy, w pełni anonimowy, system badania zaangażowania pracowników. Podstawowe różnice pomiędzy tym narzędziem i tradycyjną formą analiz to większa częstość przeprowadzania badań, dostępność ankiet na nośnikach elektronicznych, możliwość dodawania komentarzy, dostępność wyników w czasie rzeczywistym, łatwość w udostępnianiu i analizie danych oraz sugestia dalszych, możliwych do podjęcia działań naprawczych.

Czytaj więcej: Komunikacja wewnętrzna na miarę XXI wieku. Zamiast maila, vlog, intranet i multimedia

Istotnym elementem jest też to, że managerowie otrzymują odpowiedzi pracowników niezwłocznie po zakończeniu ankiety i mają możliwość zadania dodatkowego, uszczegóławiającego pytania pracownikowi.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.