PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Randstad wprowadził rewolucję w komunikacji wewnętrznej. "Dialog ma być ciągły i otwarty"

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 11 wrz 2019 14:56

Agencja pracy Randstad chce zwiększyć zaangażowanie pracowników. W tym celu uruchomiła nowy system badania tego wskaźnika. To Randstad InTouch. - Digitalizacja, szybkie tempo życia i dostępność różnorodnych kanałów komunikacji odciskają swoje piętno również na rynku pracy. Dla zarządzających i branży HR koniecznością jest wsłuchiwanie się w potrzeby pracowników - mówi Ewa Wawszczak, general HR manager w Randstad Polska.

Randstad wprowadził rewolucję w komunikacji wewnętrznej. "Dialog ma być ciągły i otwarty"
Randstad InTouch to narzędzie, które ma zmienić sposób komunikowania się między pracownikami firmy oraz sposób badania wskaźnika zaangażowania (fot.shutterstock.com)
REKLAMA
  • Randstad InTouch to narzędzie, które ma zmienić sposób komunikowania się między pracownikami firmy oraz sposób badania wskaźnika zaangażowania.
  • Managerowie otrzymują odpowiedzi pracowników niezwłocznie po zakończeniu ankiety i mają możliwość zadania dodatkowego, uszczegóławiającego pytania pracownikowi.
  • Za pomocą nowego narzędzia agencja przeprowadziła już trzy badania. Udział w nich wzięło 90 proc. pracowników.

- Zmiany na rynku pracy sprawiają, że organizowanie spotkań z pracownikami raz w roku nie buduje ich zaangażowania i komfortu pracy. Dlatego zdecydowaliśmy się ponownie zdefiniować sposób prowadzenia rozmów kierowników z członkami zespołów. Dialog powinien być ciągły, otwarty i opierać się na postępach pracowników. Budowanie zaangażowanego zespołu, dostosowanie ról jego członków do zmieniającego się środowiska biznesowego, analizowanie danych w czasie rzeczywistym pozwala ulepszyć kulturę organizacji oraz odnieść sukces biznesowy - mówi Ewa Wawszczak, general HR manager w Randstad Polska.

Nowe narzędzie

By to osiągnąć, firma zdecydowała się wprowadzić anonimowe narzędzie, które pomaga zmierzyć komfort i zaangażowania zatrudnionych oraz identyfikuje obszary do poprawy i mocne strony firmy. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Randstad InTouch ma zmienić podejście do komunikacji z zespołem, w praktyce jest to nowy, w pełni anonimowy, system badania zaangażowania pracowników. Podstawowe różnice pomiędzy tym narzędziem i tradycyjną formą analiz to większa częstość przeprowadzania badań, dostępność ankiet na nośnikach elektronicznych, możliwość dodawania komentarzy, dostępność wyników w czasie rzeczywistym, łatwość w udostępnianiu i analizie danych oraz sugestia dalszych, możliwych do podjęcia działań naprawczych.

Czytaj więcej: Komunikacja wewnętrzna na miarę XXI wieku. Zamiast maila, vlog, intranet i multimedia

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Randstad wprowadził rewolucję w komunikacji wewnętrznej. "Dialog ma być ciągły i otwarty"

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA