-
- •15 lis 2017 10:27
Według niektórych ekspertów młodzi pracownicy są roszczeniowi i maja wysokie wymagania, podczas gdy sami od siebie dają niewiele. Nie wszyscy jednak podzielają tę opinię.

Agnieszka Kolenda, executive deirector w Hays Poland podkreśla, że młodzi to są osoby, które zostały wychowane w innym świecie i nie można ich za to winić. Miały wszystko natychmiast od początku. Internet i komputer był dostępne dla nich od zawsze.
- Gdy młodzi pojawiają się w miejscu pracy, nie maja wszystkiego od razu. Na awans muszą zapracować. Tutaj ważną rolę odgrywa menedżer. Od niego zależy czy firma poradzi sobie ze zmiana pokoleniową - mówi Agnieszka Kolenda. - Warto także popracować nad motywacją młodych - choć tutaj większy wpływ mają rodzice. Wtedy na pewno dogadamy się - dodaje.
Podobnie uważa Marcin Nowak, dyrektor zarządzający Infrastructure Service w Capgemini Polska. - Pracodawcy muszą nauczyć młodych pracować. To najważniejsze wyzwanie w dzisiejszych czasach. Uczelnie dostarczają solidnej wiedzy, natomiast po stronie pracodawcy leży nauka pracy. Gdy już się tego nauczą, można porozmawiać o millenialnym stylu pracy, czyli elastycznym czasie i miejscu pracy - komentuje.



KOMENTARZE (1)