Przemysław Gdański zdradza, jak być skutecznym w mediach społecznościowych

- Obecność szefa firmy w mediach społecznościowych służy temu, by konsekwentnie budować reputację i wizerunek firmy, którą kieruje. W dużo mniejszym stopniu temu, by z osoby prezesa kreować medialną gwiazdę -  uważa Przemysław Gdański, prezes BGŻ BNP Paribas.

REKLAMA


Puls HR Puls HR

Przemysław Gdański zdradza, jak być skutecznym w mediach społecznościowych

  • Lider musi koncentrować się na ludziach, z którymi pracuje, sam nie da rady niczego zdziałać - podkreśla Przemysław Gdański.
  • Przyznaje, że media społecznościowe są i będą coraz bardziej częścią naszego życia. - W związku z tym musimy w nich być. Istotne jest jednak, by zadać sobie pytanie, po co tam jesteśmy - uważa prezes BGŻ BNP Paribas.
  • Zdaniem prezesa BGŻ BNP Paribas w social media powinniśmy komunikować się osobiście.    

 

Podkreśla pan służebną rolę prezesów wobec swoich spółek.

Przemysław Gdański, prezes BGŻ BNP Paribas: – Lider musi koncentrować się na ludziach, z którymi pracuje, sam nie da rady niczego zdziałać. W związku z tym musi przede wszystkim zadbać, by z tych ludzi wydobyć to, co jest w nich najwartościowsze, pomóc im się rozwijać, wspierać ich w różnych sytuacjach. Bezkompromisowość? W odniesieniu do ludzi niewiele na nią widzę miejsca w prawdziwym leadership.

Mówi pan, by nie przeceniać znaczenia mediów społecznościowych.

– Niezupełnie. Media społecznościowe są i będą coraz bardziej częścią naszego życia i pewnie przyjdzie taki czas, że media elektroniczne zmarginalizują wszelkie inne. W związku z tym musimy w nich być. Istotne jest jednak, by zadać sobie pytanie, po co tam jesteśmy.

Czytaj też: Facebook, LinkedIn, Instargram. Trzeba uważać, co się pokazuje

By promować prezesa?

– Moim zdaniem po to, by konsekwentnie budować reputację i wizerunek firmy, którą kierujemy. W dużo mniejszym stopniu po to, by z osoby prezesa kreować medialną gwiazdę. To niuans, ale według mnie istotny.

Jak robią to polscy prezesi?

– Mam nadzieję, że mądrze, elastycznie. Znam prezesów, którzy zarządzają bardzo dobrymi, rosnącymi biznesami, przy tym są bardzo skromnymi, cichymi ludźmi, komunikują się sporadycznie, ale jak to robią, jest to wartościowe. Ci prezesi z własnymi ludźmi komunikują się bezpośrednio. Znam też prezesów, którzy są zupełnie inni.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

3 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Koko 2018-09-13 17:26:38

Wiedziałam, że przemysł naftowy w Wenezueli prędzej czy później dobiegnie załamania.

Krzysiek 2018-09-13 17:19:16

Jak cena paliwa tak szybko poszła w górę to możliwe że tak samo szybko spadnie.

plus 2018-09-13 14:06:26

ludzie. ogarnijcie sie. wszytkie ceny paliw poszly w gore bo sytuacja w zatoce perskiej czy wyjscie usa z porozumienia nuklearnego z iranem sa wina Donalda Trumpa i stojacych z nim zydow

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.