PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

PromoTraffic rozwija się. Tworzy nowy dział i zwiększa zatrudnienie

PromoTraffic, agencja digitalowa dla e-commerce, wzmacnia dział obsługi klienta, SEO, PPC oraz rozwija nowy dział marketing automation. Intensywny rozwój agencji wynika z pozyskania w ostatnich miesiącach nowych klientów, w tym takich marek jak Salomon, Martes Sport, Max Fliz, Intymna.pl, Kazar, czy Green Cell.

  • Autor: jk
  • 16 lut 2021 15:35
PromoTraffic rozwija się. Tworzy nowy dział i zwiększa zatrudnienie
Zarząd PromoTraffic (Fot. mat. pras.)
REKLAMA
  • W ostatnich latach rola e-commerce systematycznie rosła, a wybuch pandemii sprawił, że trend ten jeszcze bardziej się rozwinął.
  • PromoTraffic, agencja digitalowa dla branży e-commerce, w 2020 roku urosła pod względem liczby pracowników. 
  • Utworzyła też nowy dział zajmujący się marketing automation.

PromoTraffic to agencja digitalowa dla branży e-commerce wyspecjalizowania w SEO/PPC, która pomaga zwiększać przychody sklepów internetowych na rynku krajowym i za granicą. Na rynku funkcjonuje od 2012 r. Ostatni rok to dla firmy szczególnie intensywny czas.

Firma utworzyła nowy dział zajmujący się marketing automation. Nowy dział wzmocnili Marta Nowak oraz Dariusz Wiejaczka, którzy mają kilkuletnie doświadczenie wdrażania strategii marketing automation dla firm B2B, B2C i e-commerce na rynku polskim i zagranicznym. Oboje wcześniej pracowali w Salesmanago.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Nasz nowa usługa świetnie odpowiada na zapotrzebowanie rynku i wypełnia lukę, jaka istnieje pomiędzy dostawcami technologii do marketing automation a e-commerce. Inwestycja w kompetencje związane z marketing automation ma na celu wspieranie naszych klientów na wszystkich etapach lejka zakupowego - mówi Robert Stolarczyk, prezes PromoTraffic.

Firma zwiększa zatrudnienie

Do zespołu customer success PromoTraffic w ostatnim czasie dołączyli Emilia Kacperczyk, Rafał Idzik, Miłosz Połeć i Marek Jastrzębski. Emilia Kacperczyk doświadczenie zdobywała jako account manager w agencji Semahead, Rafał Idzik jako customer success specialist w agencji marketingowej Veneo i Semahead, a Miłosz Połeć jako new business manager w Veneo. Z kolei Marek Jastrzębski, przed dołączeniem do PromoTraffic, pracował w firmie zajmującej się tworzeniem oprogramowania do voicebota.

Dział SEO wzmocniła Agnieszka Rączka, a PPC Karolina Lewicka, w efekcie czego agencja może się pochwalić największym działem SEO/PPC wśród agencji na krakowskim rynku, który liczy już niemal 30 ekspertów.

Firma ponadto mocno inwestuje w kadrę średniego szczebla, która w ciągu roku urosła z trzech do 11 osób.

Warto dodać, że w 2020 roku agencja urosła nie tylko pod względem liczby pracowników. Jej wyniki są znaczące również w najważniejszych obszarach - marżowo i przychodowo - średnio wzrosły o 35 proc. rok do roku.

E-commerce rośnie w siłę

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PromoTraffic rozwija się. Tworzy nowy dział i zwiększa zatrudnienie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.