Prezes Grupy Nowy Styl zdradza receptę na sukces rodzinnej firmy

- Kiedy zakładaliśmy firmę z bratem, zaczęliśmy kreować kulturę organizacyjną opartą na określonych wartościach. Mimo że firma przeszła etap dużego wzrostu – na tę chwilę tylko w Polsce zatrudniamy 2,5 tys. osób - to stworzone systemy wartości nadal obowiązują - mówi Adam Krzanowski, prezes Grupy Nowy Styl.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Prezes Grupy Nowy Styl zdradza receptę na sukces rodzinnej firmy

PODZIEL SIĘ


Autor: Justyna Koc

1 cze 2018 20:00


Rodzinny charakter firmy tworzy przewagę konkurencyjną, także na rynku pracy. Jak wynika z raportu "Polacy o firmach rodzinnych 2016. Firmy z przyszłością" wydanym przez Fundację Firmy Rodzinne, firmy rodzinne kojarzą się Polakom pozytywnie. Tradycja, jakość, odpowiedzialność, zarządzanie przez jedną rodzinę, solidność oraz uczciwość to czołówka cech wymienionych przez respondentów poproszonych o opisanie tego rodzaju spółek w trzech przymiotnikach.

Grupie Nowy Styl pomimo swoich rozmiarów i skali działalności udaje się zachować rodzinny charakter firmy. Jak?

- Kiedy zakładaliśmy firmę z bratem, zaczęliśmy kreować kulturę organizacyjną opartą na określonych wartościach. Mimo że firma przeszła etap dużego wzrostu – w tej chwili tylko w Polsce zatrudniamy 2,5 tys. osób - to stworzone systemy wartości nadal obowiązują - mówi Adam Krzanowski, prezes Grupy Nowy Styl.

- Nie możemy powiedzieć, że wszystkie elementy kultury organizacyjnej występują w każdej części organizacji. Tutaj pojawia się zadanie dla kadry zarządzającej. Zmieniamy to np. poprzez wymianę menedżerów, którzy nie do końca odpowiadają naszym wartościom – dodaje.

Czy firmie rodzinnej jest łatwiej na rynku pracy? Dowiecie się z materiału wideo poniżej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.