PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Pracownicy banku tracą pracę przez mobilną bankowość

• Placówek bankowych jest coraz mniej.
• Od 2012 r. ubyło ich 1275.
• Dotychczasowi pracownicy tracą pracę lub przechodzą do call centers, chatów i pokojów wideo, bo co czwarta operacja bankowa w Polsce odbywa się poprzez aplikację mobilną.

  • Autor: PAP/AT
  • 22 sie 2016 8:47
Pracownicy banku tracą pracę przez mobilną bankowość
W pierwszym półroczu 2016 r. banki zamknęły już 368 obiektów (fot.pixabay)
REKLAMA

Obecnie działa w Polsce 14 tys. placówek bankowych. Z danych Komisji Nadzoru Finansowego wynika, że w pierwszym półroczu b.r. banki zamknęły już 368 obiektów.

Bierze się to ze zmiany sposobu komunikacji klientów z firmami, którą obserwujemy w praktycznie wszystkich segmentach gospodarki - tłumaczy "Rzeczpospolita".

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

"Przeciętny klient w 2015 r. aż o 11 proc. zmniejszył liczbę transakcji bankomatowych w stosunku do 2013 r." - pisze dziennik, powołując się na dane z raportu "Bain & Company". Zgodnie z nimi "już co czwarta operacja bankowa jest dokonywana z wykorzystaniem aplikacji mobilnej, a w ciągu dwóch lat rynkowy udział takich transakcji może się zwiększyć ponad dwukrotnie".

"Na tym trendzie zarabiają dostawcy technologii, jak m.in. LiveChat Software czy Comarch, który "stworzył prototyp aplikacji łączącej w sobie funkcje planowania finansowego i doradztwa inwestycyjnego przy użyciu gogli 3D" - podsumowuje "Rzeczpospolita".

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pracownicy banku tracą pracę przez mobilną bankowość

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.