Od lipca do sierpnia na campingu MoloSurf w Jastarni działać będzie specjalna strefa coworkingowa Work&Talk by TikTok. W ten sposób platforma odpowiada na trend workation, tworząc przestrzeń do pracy i rozwoju własnego biznesu.

Jak wynika z tegorocznego raportu o pracy hybrydowej ,,Hybrid Ways of Working Global Report" opracowanego przez firmę Jabra, możliwość decydowania o miejscu pracy ma pozytywny wpływ na samopoczucie, satysfakcję i produktywność pracowników. Niezależność w wyborze miejsca pracy jest szczególnie ważna dla przedstawicieli pokolenia Z. Autorzy raportu stwierdzają, że 64 proc. przedstawicieli tej grupy uważa, iż ich „biurem” jest laptop, zestaw słuchawkowy i dobre połączenie z Internetem.
Zobacz: Nowy trend w pracy tylko dla wybranych. Szefowie patrzą na niego krzywo
Odpowiadając na potrzeby pracowników i wykorzystując rosnącą popularność trendu workation platforma społecznościowa TikTok, stworzyła strefę coworkingową zlokalizowaną na terenie campingu MoloSurf w Jastarni. Miejsce wyposażono w szybką sieć wifi, biurka, przestrzeń do odbycia rozmowy czy spotkania online, a także ekrany i kody QR, które kierują do case studies i trendujących filmików na platformie TikTok. Strefa oferuje przestrzeń do pracy dla nawet 25 osób na raz.
Dodatkowo w strefie można spotkać się z pracownikami TikToka, porozmawiać o potencjale platformy w rozwoju biznesu i marki, a raz w tygodniu posłuchać krótkich wystąpień ekspertów, podczas których poruszą tematy takie jak kreatywność, różnorodność czy brand safety. Spotkania z serii TikTok Talks będą odbywały się w każdy czwartek o godzinie 16.



KOMENTARZE (0)