PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Praca w call center, Kapacki: Czasy, kiedy pod drzwiami stała kolejka chętnych do pracy minęły

- Zdobycie dobrego pracownika to duże wyzwanie. Trzeba wyjść z biura i aktywnie szukać pracowników. Dobrą metodą jest również poproszenie obecnych członków zespołu o polecanie pracy - mówi Artur Kapacki, prezes contact center Telmon.

Praca w call center, Kapacki: Czasy, kiedy pod drzwiami stała kolejka chętnych do pracy minęły
- Dobrą metodą na pozyskanie nowych osób do pracy jest również poproszenie obecnych członków zespołu o polecanie pracy kolegom i koleżankom - mówi Artur Kapacki, prezes contact center Telmon. (fot.mat.pras.)
REKLAMA

W jaki sposób zdobywa się dobrych pracowników do call center?

Artur Kapacki, prezes contact center Telmon: Czasy, gdy wystarczyło zamieścić ogłoszenie i czekać, aż pod drzwiami stanie kolejka chętnych do pracy, bezpowrotnie minęły. Dziś zdobycie dobrego pracownika do contact center to duże wyzwanie. By mu sprostać, należy podejmować cały szereg działań. Trzeba wyjść z biura i aktywnie szukać pracowników, a dociera się do nich w bardzo różnych miejscach – w pubach, akademikach, galeriach handlowych itp. Dobrą metodą na pozyskanie nowych osób do pracy jest również poproszenie obecnych członków zespołu o polecanie pracy kolegom i koleżankom. Wierzymy, że jeśli będziemy dbać w naszych biurach o fajną atmosferę, to pracownicy będą nas polecać.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Nawet 20 tys. zł dla pracownika za polecenie kandydata do pracy

Co jeszcze robicie, aby pozyskać pracowników?

- Pojawiamy się regularnie na studenckich targach pracy, w trakcie których można spotkać się z naszymi pracownikami i przejść testową rozmowę rekrutacyjną. Trenerzy z Telmon prowadzą też bezpłatne szkolenia dla studentów i uczniów, dotyczące doskonalenia umiejętności sprzedażowych. Niedawno zorganizowaliśmy w biurze dzień otwarty – każdy mógł przyjść i zobaczyć, w jakim miejscu i na jakim sprzęcie pracują konsultanci, poznać nasz zespół i zadać mnóstwo pytań. Uczestnicy tego spotkania byli bardzo zadowoleni z wizyty u nas, otrzymaliśmy też kilka CV.

Czytaj też: Praca w call center? Do niej także trzeba się przygotować

A social media?

- Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że dziś trzeba być obecnym w mediach społecznościowych, bo to tam spędzają swój wolny czas nasi potencjalni pracownicy. Myślę, że strona firmowa Telmon na Facebooku może być przykładem dobrej komunikacji w social media – prowadzimy nasz fanpage z myślą o pracownikach, nie ma tam informacji o ofercie czy usługach firmy. Zamiast tego umieszczamy na nim spontaniczne relacje z różnych wydarzeń, zachęcamy do udziału w konkursach, zarówno tych sprzedażowych, jak i prowadzonych dla zabawy. Ponadto chwalimy tych, którzy osiągają najlepsze wyniki w pracy. Staramy się integrować i inspirować naszych konsultantów.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU
Retransmisja sesji:

Biura

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Praca w call center, Kapacki: Czasy, kiedy pod drzwiami stała kolejka chętnych do pracy minęły

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.