Coraz więcej polskich mikro, małych i średnich firm radzie sobie z nowymi technologiami – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę home.pl.

„Początkujący”, „świadomi” i „fachowcy” - tak można podzielić polskich przedsiębiorców z sektora MMŚP ze względu na ich stopień korzystania z nowych technologii. Podczas gdy ci pierwsi poprzestają na założeniu firmowej strony internetowej, dwie kolejne grupy inwestują w sprzęt komputerowy oraz udzielają się w mediach społecznościowych. I są zdecydowanie liczniejsze - wynika z badania.
Analizując przesłane nam odpowiedzi, uznaliśmy, że polskich przedsiębiorców (w badaniu udział wzięło tysiąc osób) można podzielić na trzy grupy - mówi Marta Puczyńska, dyrektor działu sprzedaży i marketingu w home.pl.
Początkujący to właściciele firm, którzy uważają, że prowadzony przez nich biznes nie wymaga tego, żeby w jakikolwiek sposób korzystać z nowych technologii. Dlatego nie widzą sensu, żeby w nie w ogóle inwestować. Chyba, że chodzi o prowadzenie własnej strony internetowej. To rzecz absolutnie podstawowa, nawet dla „początkujących”. Zdarza się też, że posiadają kilka adresów internetowych związanych z branżą, w której działają, ale ich nie wykorzystują. Rocznie wydają na to do 1 tys. zł. Stanowią oni ok. 20 proc. ankietowanych.
Więcej przeczytasz tutaj.



KOMENTARZE (0)