PARTNER PORTALU partner portalu

Poczucie szczęścia w pracy ma znaczenie

- Szczęście w pracy ma zdecydowanie duże znaczenie w branży gastronomicznej – klienci lubią wracać do miejsc, w których panuje dobra atmosfera i są obsługiwani z uśmiechem. Jednocześnie w tej branży dużym wyzwaniem jest utrzymanie pracowników. Dlatego szczególnie w tej grupie zawodowej istotne są dobra komunikacja, przyzwolenie na dzielenie się pomysłami oraz informacją zwrotną, docenienie, inwestowanie w rozwój kompetencji - mówi w rozmowie z serwisem www.horecatrends.pl Katarzyna Zadrożna, globalna dyrektor ds. doświadczeń pracowników i komunikacji w AmRest; Chief Happiness Officer.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Poczucie szczęścia w pracy ma znaczenie

Katarzyna Zadrożna wierzy, że pozytywne doświadczenia pracowników przekładają się na lepsze wyniki biznesowe.

- Ze szczęściem jest tak, że każdy z nas ma jego własną definicję. Dotyczy to również kontekstu zawodowego. Każdy wie, co sprawia mu frajdę i radość, a co go frustruje. Dla jednych szczęście w pracy będzie oznaczało elastyczne godziny pracy, dla innych nieustanny rozwój zawodowy - wymienia globalna dyrektor ds. doświadczeń pracowników i komunikacji w AmRest

Jak dodaje, budowanie szczęśliwej organizacji wcale nie oznacza dużych nakładów finansowych.

- Najważniejsze są szacunek, dobra współpraca w zespole i docenianie. Co to oznacza dla pracowników? Że na nasze poczucie szczęścia w pracy mamy w głównej mierze my sami. Dlatego zachęcam do tego, aby witać naszych współpracowników z uśmiechem na twarzy, dziękować, doceniać naszych współpracowników, celebrować ważne momenty i sukcesy (urodziny, awanse itd.). Szczęście w pracy zaczyna się od nas samych - podkreśla.

Więcej czytaj tutaj

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.