PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Ploteczki online, kwiaty czy las w butelce. Tak w pandemii firmy dbają o pracowników

Uważamy, że jako pracodawca powinniśmy nie tylko oczekiwać od pracowników osiągania wyników, ale też dbać o ich satysfakcję z pracy oraz aktywnie działać na rzecz work-life balance. Jest to szczególnie ważne w tak trudnym czasie jak pandemia - mówi Olga Żółkiewicz, employer branding & employee experience consultant w 7N. Zdradza też rozwiązania, jakie w czasie pandemii zastosowała ich firma.

  • Autor: KDS
  • 7 gru 2020 18:21
Ploteczki online, kwiaty czy las w butelce. Tak w pandemii firmy dbają o pracowników
7N przywiązuje kluczową rolę do budowania więzi, wewnątrz firmy i pomiędzy konsultantami. (Fot. Pixabay)
REKLAMA
  • Firma technologiczna 7N wywodzi się z Danii. Choć działa globalnie, widać w niej skandynawską kulturę organizacyjną.
  • W czasie pandemii błyskawicznie wprowadziła wsparcie dla swoich pracowników. 
  • Firmom nie brakuje pomysłów na wsparcie swoich pracowników w tym trudnym czasie. 

Praca zdalna na dłuższą metę może okazać się sporym wzywaniem. Jak przestrzega tygodnik “The Economist”, jej negatywne skutki szczególnie dadzą się odczuć w sezonie zimowym. Przede wszystkim ze względu na coraz krótsze dni oraz brak tradycyjnych spotkań świątecznych, będących okazją do podsumowań mijającego roku oraz wzmocnienia morale zespołów.

Bukiet wiosennych kwiatów

Zamknięcie w domach dało się we znaki nawet programistom, którzy formę pracy zdalnej znali już wcześniej.. Dlatego firma 7N, która w Polsce koordynuje pracę ponad 800 konsultantów IT, od samego początku pandemii pomagała im przystosować się do nowej rzeczywistości.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Już wcześniej działaliśmy w pewnym rozproszeniu. Nasi konsultanci pracowali w biurach klientów lub w swoich domach, a z agentami 7N kontaktowali się zwykle zdalnie. Niemal 100 osób z działów administracyjnych pracowało w różnych lokalizacjach. Było nam więc nieco łatwiej niż innym firmom otrząsnąć się z marcowego zaskoczenia. Szybko też uznaliśmy, że nowa sytuacja wymaga zmiany podejścia. Dlatego już na początku lockdownu do drzwi naszych pracowników zapukał kurier z bukietem wiosennych kwiatów. Dość sprawnie przeszliśmy też do bardziej kompleksowych działań mających sprawić, że osoby pracujące dla nas i naszych klientów poczują nasze wsparcie - wyjaśnia Olga Żółkiewicz, employer branding & employee experience consultant w 7N.

Wsparcie krok po kroku

Jednym z pierwszych kroków było zbadanie potrzeb w firmie. Dodatkowo agenci 7N prowadzili bezpośrednie rozmowy z konsultantami. W ten sposób powstała diagnoza sytuacji. Na jej podstawie zdecydowano, by prowadzić działania w trzech głównych obszarach.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ploteczki online, kwiaty czy las w butelce. Tak w pandemii firmy dbają o pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.