- DlaHandlu.pl
- •2 paź 2017 17:02
W ramach realizacji strategii rozwoju PKN Orlen uruchomił platformę Stacja Innowacja, gdzie pracownicy stacji paliw z całej Polski mogą zgłaszać swoje pomysły na innowacje.

Sieć detaliczna ORLEN w Polsce liczy ponad 1700 obiektów, obsługiwanych przez około 20 tysięcy osób zatrudnianych przez prowadzących stacje. Ich bieżący kontakt z klientami i praktyczna znajomość procesów operacyjnych stanowią istotny kapitał, który spółka chce wykorzystywać.
Narzędzie Stacja Innowacja dając możliwość zgłaszania pomysłów wszystkim pracownikom stacji, jest największą tego typu platformą wdrożoną komercyjnie w Polsce. Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, żeby umożliwiać także kompleksową ocenę pomysłów oraz monitorowanie procesu ich wdrożenia. Przy jej tworzeniu koncern korzystał z doświadczeń zdobytych podczas prowadzenia, zakończonego sukcesem, globalnego konkursu crowdsourcingowego na usprawnienie procesów technologicznych produkcji.
– Zarówno w naszych wartościach korporacyjnych, jak i filarach strategii niezwykle istotną rolę odgrywają ludzie. To właśnie oni, ich wiedza i doświadczenie, stanowią ważne źródło naszej przewagi konkurencyjnej. Jednak pełne wykorzystanie tego potencjału w organizacji o takiej skali działania jak PKN Orlen, wymaga specjalistycznych narzędzi. Jesteśmy przekonani, że nowoczesna, zbudowana w oparciu o szerokie konsultacje platforma wdrażania innowacyjnych rozwiązań, pozwoli nam trwale umacniać pozycję rynkową w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu – powiedział Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży.
Czytaj więcej tutaj.



KOMENTARZE (0)