PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Pieniądze to nie wszystko. Oto jaki będzie świat benefitów w 2022 roku

Co w 2022 roku będzie największym wabikiem na kandydatów? Jakie benefity będą pożądane? Z czego powinniśmy zrezygnować? Takie pytania zadaliśmy przedstawicielom świata biznesu i HR. Czego możemy się spodziewać w 2022 roku? Przede wszystkim benefitów, które uwzględniać będą elastyczność, rozwój i szeroko pojęty dobrostan pracowników.

Pieniądze to nie wszystko. Oto jaki będzie świat benefitów w 2022 roku
Benefity odpowiadające potrzebom pracowników powinny być elastyczne, spersonalizowane i gwarantujące stabilność (fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Z raportu przygotowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców w 2021 r. wynika, że pracownicy chcą dziś otrzymywać benefity pomagające zmierzyć się im z indywidualnymi problemami.
  • Benefity odpowiadające potrzebom pracowników powinny być elastyczne, spersonalizowane i gwarantujące stabilność.
  • Duże znaczenie będzie miał także sposób, w jaki pracodawcy podchodzić będą do prywatnego życia pracowników.

Pandemia jasno pokazała, że standardowe i popularne przed pandemią benefity pozapłacowe nie spełniają już swojej roli. Po co pracownikom owoce, skoro pracują zdalnie? Jak wykorzystać kartę sportową, jeśli z powodu obostrzeń zamknięte są siłownie?

Kolejne lockdowny i obostrzenia sanitarne postawiły akcent na punkty przed pandemią mniej zauważalne. Z raportu przygotowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców w 2021 r. jasno wynika, że pracownicy chcą dziś otrzymywać benefity pomagające zmierzyć się im z indywidualnymi problemami.  

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Raport "Kapitał zdrowia. Pandemia: punkt zwrotny dla benefitów pracowniczych" jasno pokazuje, że nowa rzeczywistość, w jakiej przyszło nam funkcjonować, spowodowała, że oferowane dotychczas świadczenia są niewystarczające i czeka nas wielka rewolucja w benefitach dla pracowników.

Rewolucja, która już się dzieje. Potwierdzają to rozmowy, jakie przeprowadziliśmy z 13 managerami. Wszyscy jasno podkreślają, że nowe benefity powinny być spersonalizowane, powinny dbać o zdrowie (zarówno psychiczne, jak i fizyczne) pracowników i przede wszystkim powinny dbać o ich rozwój. 

Co jeszcze czeka nas w 2022 roku?

Zdrowie ciała i głowy

- Kultura organizacyjna i stabilne zatrudnienie w dobrej atmosferze - oto czego będą oczekiwać pracownicy - uważa dyrektor operacyjny agencji InterKadra Urszula Bielińska-Gryszówka. W przygotowanym dla naszego portalu komentarzu podkreśla, że kandydaci, wybierając ofertę , zwracają uwagę nie tylko na proponowaną wysokość zarobków. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Pieniądze to nie wszystko. Oto jaki będzie świat benefitów w 2022 roku

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tomasz 2022-01-10 09:46:36

    Warto przestać zakłamywać rzeczywistość i powtarzać, że programy zdrowotne to standard. Niestety tak nie jest i przy obecnym podejściu pracodawców zapewne jeszcze długo tak nie będzie. Jak pokazują raporty Polskiej Izby Ubezpieczeń jedynie 1/3 wszystkich zatrudnionych korzysta z tego jakże potrzebnego benefitu. Czy może być coś ważniejszego niż zapewnienie pracownikom możliwości realizacji podstawowych potrzeb zdrowotnych zwłaszcza w czasach pandemii i kompletnej zapaści systemu publicznego?

  • Zeghar 2022-01-08 15:13:29

    Zaraz, czekaj, co? To że NIK ma w swoich strukturach oddzielne biuro organizacyjne, to jeszcze ujdzie. Chociaż patrząc na ich strukturę zastanawiam się, dlaczego nie jest połączone z biurem gospodarczym. Ale że kieruje nią osoba w randze dyrektora? Stanowisko z większym mnożnikiem kwoty bazowej, czytaj kosztujące nas podatników więcej?

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.