PARTNER PORTALU partner portalu

PGG podnosi kompetencje pracowników

Departament Wsparcia HR w PGG w ramach Akademii PGG zapowiedział uruchomienie kilku programów rozwojowych, które mają wspierać kadrę kierowniczą spółki.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

PGG podnosi kompetencje pracowników

Projekt „Akademia PGG” obejmuje m.in. programy stypendialne dla uczniów szkół branżowych i techników oraz studentów Politechniki Śląskiej, doktoraty wdrożeniowe we współpracy z Głównym Instytutem Górnictwa, studia podyplomowe „Menedżer w branży górniczej” realizowane wspólnie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach oraz projekty skierowane do różnych grup zawodowych, m.in. „Skuteczny sztygar” i „Pracuję bezpiecznie”.

Teraz w jej ramach uruchomianych jest kilka programów rozwojowych.

- Uruchamiając wielomodułowy projekt rozwojowy, chcemy wspierać kadrę kierowniczą w rozwoju jej kompetencji, przyczyniając się do wzrostu motywacji, efektywności pracy i zwiększenia zaangażowania, poszerzając zbiór narzędzi kierowniczych. Mamy również na uwadze zabezpieczenie przyszłych potrzeb kadrowych firmy oraz lepsze wykorzystanie potencjału kwalifikacyjnego pracowników - zaznaczono w magazynie PGG.

Jednym z nich jest "Akademia Zarządzania PGG", w ramach której przewidziano cykl 13 warsztatów i interaktywnych szkoleń dla osób dozoru.

Warsztaty mają na celu doskonalić kompetencje w zakresie stylów kierowania, zarządzania wiedzą i  kompetencjami, motywowania, usprawnić posługiwanie się narzędziami kierownika, zdiagnozować dysfunkcje w pracy zespołowej i zapobiegać ich skutkom. Uczestnicy czynnie będą pracować nad skutecznym komunikowaniem, asertywnością, świadomością i  zaangażowaniem, poznają również techniki rozwiazywania konfliktów.

Zapoznają się także między innymi z dobrymi praktykami z  zakresu BHP, prawa pracy, zamówień publicznych i  controllingu organizacyjnego. Jak wskazano w magazynie PGG - Akademia Zarządzania ma również pomóc w  wymianie doświadczeń między oddziałami.

Kolejnym projektem jest program "Konsultanci zarządzania PGG". To grupa konsultantów wewnętrznych składająca się z przeszkolonych przedstawicieli kadry inżynieryjno-technicznej. Rolą konsultantów zarządzania jest wspieranie procesów technologicznych i zarządczych w oddziałach PGG. Konsultanci zbierają się w zespołach merytorycznych, interdyscyplinarnych lub branżowych złożonych z minimum 3–5 osób.

Jak zaznaczono w magazynie PGG, zadaniem konsultantów zarządzania jest pomoc w zdiagnozowaniu problemów dotyczących technologii i  organizacji pracy w  kopalniach, a  następnie wsparcie kierownictwa kopalni w przezwyciężeniu tych problemów przy użyciu narzędzi konsultingowych ułatwiających zarządzanie i prowadzenie procesów technologicznych.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!
PGG

REKLAMA

3 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Ss 2020-02-15 16:43:53

Zajeli by sie pracownikami fizycznymi pracujacymi na dole ktorzy ukonczyli studia a awans maja zablokowany przez tepakow z biur. U mnie w komorze polowa jest po studiach a w biurze siedza debile ktorzy nie umieja sie nawet wyslowic nie mowiac o kompetencjach. Pozdr

Mr 2020-02-14 07:29:00

Górnictwo zaraz sie zaorze a oni będą szkolić hahahah A jak tam zgazowanie węgla kase wzięli niby sie udało a w rzeczywistości to nie działa...oto obraz kłamców z kopalni .

neo 2020-02-12 21:30:28

kolejny wirtualny program szkolenia , oderwany od realu funkcjonowania polskiego górnictwa, w którym świadomi lub nie świadomi biorący odpowiedzialność za podejmowane decyzje muszą realizować zarządzenia (pomysły) decydentów którzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności (za wyjątkiem karuzeli zmiany stanowisk na tym samym poziomie zarządzania)

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.