PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Pandemia sprawdziła, czy rzeczywiście “umiemy w digitalu”

Podczas pandemii okazało się, że lekcję z zaufania, transparentności i zaangażowania mamy odrobioną bardzo dobrze. W czasie lockdownu organizowaliśmy krótkie spotkania całego zespołu z podsumowaniem istotnych spraw z życia agencji (pracownicy oceniają je bardzo pozytywnie). Z pewnością zostaną już z nami, gdyż sprzyjają lepszej komunikacji - o pozytywnych zmianach,w czasie pandemii opowiada Justyna Szumińska, human capital manager w agencji kreatywnej Kamikaze.

Pandemia sprawdziła, czy rzeczywiście “umiemy w digitalu”
Justyna Szumińska, human capital manager w agencji kreatywnej Kamikaze (fot. Kamikaze)
REKLAMA
  • Justyna Szumińska, human capital manager w agencji kreatywnej Kamikaze jest kolejną bohaterką publikowanego na łamach PulsHR.pl cyklu tekstów o dobrych stronach pandemii.
  • Od dawna myśleli o wprowadzeniu większej elastyczności w miejscach pracy. Tak chcieli zyskać większą interakcję między członkami zespołu. W końcu się udało. Zmobilizował ich COVID-19.
  • Opiniami na ten temat "dobrych stron" pandemii podzielili się z nami już m.in. Agnieszka Pocztowska, dyrektor generalna Shell Business Operations Kraków czy Katarzyna Rusek, dyrektor HR w SAP Polska.

Kamikaze to agencja kreatyna, której "digitalowy background" nie był obcy. Jednak dopiero w ostatnich tygodniach jej pracownicy mogli na własnej skórze przetestować, czy rzeczywiście wiedzą, jak korzystać z tych rozwiązań.

- Po prostu pandemia sprawdziła, czy rzeczywiście “umiemy w digitalu”. Dziewięćdziesiąt dziewięć procent naszego zespołu pracowało bowiem zdalnie podczas lockdownu. Z dnia na dzień, bez większych wyzwań przenieśliśmy nasze działania do świata online. Procesy rekrutacyjne czy onboarding, również odbywają się online. Skraca to czas całego procesu, a kandydaci chwalą sobie taką formę spotkań, twierdząc, że łącząc się z nami ze swoich domów mniej się stresują i czują się swobodniej - opowiada Szumińska.

Okazało się, że pracownicy Kamikaze nie tylko "umieją w digitalu", lecz przekonali się, że taka forma pracy może przynieść sporo korzyści. Na co dzień organizowali spotkania stacjonarne “Social Media Academy”, w ramach których dzielą się wiedzą ze wszystkimi zainteresowanymi tematyką social media. Przez koronawirus  zamienili je w webinary, przez co zwiększył się ich zasięg i mogły w nich uczestniczyć osoby z całej Polski. Dzięki organizowaniu spotkań w formie online zyskano też możliwość zapraszania ekspertów z całego świata, którzy do tej pory nie mieli możliwości w nich uczestniczyć.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pandemia sprawdziła, czy rzeczywiście “umiemy w digitalu”

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.