PARTNER PORTALU partner portalu

Oto wyzwania, przed którymi staną HR-owcy w 2018 r. Brak kandydatów to nie jedyny problem

Nie tylko brak kandydatów do pracy będzie wyzwaniem dla HR-owców w 2018 r. Maciej Witucki, prezes Work Service, Anna Wicha, szefowa Adecco Poland, Magdalena Warzybok z Aon Hewitt, Anna Mirek z ING Services Polska, Sylwia Sosnowska z Grupy Pracuj i wielu innych zdradza, z czym jeszcze będą musieli się zmierzyć HR-owcy w 2018 r.

Autor: Jolanta Miśków 31 gru 2017 6:00

REKLAMA

Być partnerem biznesu

– Najważniejszym wyzwaniem będzie zmiana swojej roli z jednostki administrującej na partnera biznesowego. Działy HR muszą wyjść poza standardowe ramy, muszą stać się częścią biznesu i co najważniejsze - odpowiadać na potrzeby biznesu, a nawet je wyprzedzać – mówi Anna Mirek, dyrektor obszaru HR i komunikacji, ING Services Polska.

– W ING Services Polska wierzymy, że idealną odpowiedzią na takie potrzeby jest rola HR Biznes Partnera. Takie podejście pozwala nam na bycie częścią projektów strategicznych, posiadać realny wpływ na strategię firmy i być partnerem biznesowym kadry zarządzającej. Przyjęcie roli partnera biznesowego narzuca na HR-owców kolejne wyzwanie - zarządzanie wielopokoleniową strukturą pracowników – dodaje.
Jak wyjaśnia, pokolenia X, Y czy Z posiadają bardzo różne potrzeby i oczekiwania, z którymi działy HR muszą umieć pracować. Odpowiednio dobrane programy rozwojowe, szkolenia i ścieżki kariery to tylko kilka przykładów, o których należy pamiętać. Kolejnym wyzwaniem jest rotacja pracowników.

– Musimy stale pracować nad tym, aby nie tracić pracowników i tworzyć atrakcyjne miejsce pracy. Bardzo ważne jest zarządzanie talentami w firmie, aby pobudzać ich zaangażowanie. Podsumowując, przed HR-owcami stoi wiele wyzwań, których pozytywna realizacja wpłynie na sukces całej firmy – podsumowuje Anna Mirek. (fot. mat. pras.)



REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.