PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Nowe wyzwania przed Pocztą Polską. Na co stawia prezes?

Gospodarka przyszłości będzie opierać się na trzech filarach - zrobotyzowanym i zautomatyzowanym przemyśle, usługach cyfrowych oraz logistyce - mówi Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.

Nowe wyzwania przed Pocztą Polską. Na co stawia prezes?
Przemysł Sypniewski, prezes Poczty Polskiej. Fot. Twitter/Poczta Polska
REKLAMA

Mimo, że Poczta Polska kojarzy się jednak nadal jako firma dostarczająca listy, mocno rozszerza swoją działalność.

Czytaj też: Poczta Polska zwiększy zatrudnienie o 400 niepełnosprawnych osób

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Dostarczacie listów to cały czas podstawa naszej działalności. Ale oprócz tego prowadzimy szereg innych działalności, które wychodzą poza obszar usług stricte pocztowych i dotykają obszarów, o których mówimy - logistyki krajowej i międzynarodowej oraz różnych form transportu.Rozwijamy się także w sektorze finansowym, ubezpieczeniowym, ochrony mienia i ludzi, a za chwilę – w usługach cyfrowych wymienia prezes PP w rozmowy z WNP.PL

Dla Poczty logistyka jest bowiem naturalnym segmentem do rozwoju.Tym bardziej, że mamy do czynienia z niezwykle dynamicznymi zmianami, szczególnie jeśli chodzi o rynek przesyłek międzynarodowych, które opierają się na obsłudze e-handlu. Choć jest też wiele niewiadomych.

- Na sytuację Poczty Polskiej wpływa także to, co dzieje się na rynkach międzynarodowych. Nie wiadomo, jakie zmiany pociągnie za sobą brexit. Szereg podmiotów spoza UE zwraca się do nas z zapytaniem o współpracę w międzynarodowej wymianie handlowej i usług, bowiem liczą się z rezygnacją ze współpracy w Wielkiej Brytanii, a chcą robić to samo i na takich samych warunkach – komentuje Sypniewski.

Mowa głownie o usługach e-commerce. Jak dodaje, największym graczem na rynku jest teraz Amazon.

- Wejście tego amerykańskiego giganta z własną logistyką do Austrii spowodowało wycofanie się Deutsche Post z tamtego rynku usług kurierskich – tłumaczy prezes.

Więcej czytaj tutaj

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Nowe wyzwania przed Pocztą Polską. Na co stawia prezes?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Jadwiga 2019-04-02 15:46:24

    Poczta Polska niech również skupi się na dotarciem z usługami do osób niepełnosprawnych, starszych zwłaszcza tych na wsi, tam gdzie klienci nie mają dostępu do komputera, Internetu, w ogóle do poczty. Bo póki co to się reklamują z różnymi usługami, a ludzie nie mają dostępu do tych podstawowych. Nie wspomnę, że PP reklamuje się jako DOBRY pracodawca, a wszelkie tego typu projekty ograniczane są do tych miast co im pasuje. Tyle w temacie.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.