PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Nowe technologie zagrożeniem dla zawodu modelki

Luksusowa marka Balmain opublikowała niedawno post z trzema modelkami, które wyglądają tak, jakby przed chwilą wzięły udział w sesji zdjęciowej. Jednak Shudu, Margot i Zhi to "modelki cyfrowe". Ich pojawienie się podzieliło świat mody – informuje agencja Reuters.

Nowe technologie zagrożeniem dla zawodu modelki
Wygenerowane komputerowo trio w centrum nowej kampanii Balmaina to najnowszy przykład marek modowych, które wykorzystują technologię, by przyciągnąć pokolenie młodych, cyfrowych klientów. Fot. Balmain/Twitter
REKLAMA

Wygenerowane komputerowo trio w centrum nowej kampanii Balmaina to najnowszy przykład marek modowych, które wykorzystują technologię, by przyciągnąć pokolenie młodych, cyfrowych klientów.

Najbardziej znaną cyfrową modelką jest czarnoskóra Shudu, stworzona przez artystę wizualnego Camerona-Jamesa Wilsona w zeszłym roku. Ma własne konto na Instagramie, które obserwuje 145 tys. osób.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Reakcje przedstawicieli branży są mieszane. Projektant Michael Kors jest jednym z krytyków „komputerowych obrazów” (CGI). Stwierdził on, że zamiast modeli cyfrowych woli prawdziwych ludzi, którzy mają osobowości i własne opinie. - Idea modeli cyfrowych to coś, co mam nadzieję, nie zyska popularności - powiedział.

Jednak brytyjska projektantka Alice Temperley wierzy, że używanie CGI może pomóc obniżyć koszty.

Czytaj więcej tutaj

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowe technologie zagrożeniem dla zawodu modelki

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.