Jak skłonić podwykonawców do regularnego opłacania zaciągniętych zobowiązań? Zaproponować im za to atrakcyjne nagrody.
- DlaHandlu.pl
- •15 mar 2017 16:22

Firmy wdrażają programy lojalnościowe przede wszystkim wtedy, gdy chcą poprawić wyniki sprzedaży. Jednak coraz częściej wykorzystują je również do rozwiązywania konkretnych problemów oraz edukacji swoich partnerów handlowych. - Większość programów lojalnościowych na polskim rynku nie wykorzystuje w pełni potencjału jakie daje to narzędzie - uważa Małgorzata Roszak-Sygocka, Digital Channel Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services.
Zdarza się, że zaległe płatności stają się dużym obciążeniem dla płynności finansowej przedsiębiorstwa. Jak skłonić podwykonawców do regularnego opłacania zaciągniętych zobowiązań? Zaproponować im za to atrakcyjne nagrody. W praktyce wygląda to tak, że za zrealizowane zamówienie kontrahenci otrzymują punkty tymczasowe, które stają się „prawdziwe” (można wymieniać je na nagrody) w momencie opłacenia faktury w określonym przedziale czasowym. Hurtownikom zaczyna zależeć na zrealizowaniu płatności, aby w pełni mogli korzystać z funkcjonalności jakie daje program.
Więcej przeczytasz tutaj.


KOMENTARZE (0)