Jak co roku, ruszyła akcja "Veganuary" promująca dietę roślinną. W 2021 r. do wydarzenia włączyło się kierownictwo wielu firm m.in. Nestlé i Tesco - czytamy na plantbasednews.com
- PortalSpożywczy/Raf
- •3 sty 2021 14:50

Veganuary to globalna inicjatywa, która zachęca do wypróbowania diety wegańskiej i wegetariańskiej w styczniu i ewentualnego przedłużenia jej na kolejne miesiące roku. Organizatorzy akcji informują, że wyzwanie w 2021 r. podjęło 350 tys. osób, co stanowi 50-procentowy wzrost w porównaniu z tym samym okresem 2020 roku.
Wśród osób, które zobowiązały się wziąć udział w Veganuary są między innymi zespoły kierownicze Nestlé, Bloomberg, Marks & Spencer, Quorn (producent zamienników mięsa - przyp. red.), Tesco oraz wiodących firm księgowych PwC i EY.
Jednym z największych liderów firm biorących udział w inicjatywie jest Marco Settembri, szef Nestlé na Europę, Bliski Wschód i Afrykę Północną.


KOMENTARZE (1)