PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Największy portal dla prezesów i menedżerów rozłożony na czynniki pierwsze

Statystyczny Polak w internecie spędza 6 godzin 44 minuty. Niespełna dwie godziny poświęca na media społecznościowe. Z raportu „Digital 2022” wynika, że ze społeczności korzysta ponad 72 proc. mieszkańców naszego kraju. I choć LinkedIn nie jest najpopularniejszym portalem społecznościowym (10 miejsce), to dla wielu, jest miejscem budowania zawodowej sieci kontaktów.

Największy portal dla prezesów i menedżerów rozłożony na czynniki pierwsze
Pod koniec 2021 roku liczba zarejestrowanych w Polsce użytkowników LinkedIn'a przekroczyła 4,7 mln (fot. Magnet.me/Unsplash)
REKLAMA
  • Networking, zwiększanie rozpoznawalności oraz budowanie wizerunku biznesowego – to jak wynika z badania „Komunikacja za pośrednictwem LinkedIn. Badanie jakościowe” główne wartości największego portalu prezesów i menedżerów.
  • Jak zauważa, Bartosz Machnik, doradca wizerunkowy kadry C-Level w obszarze bossbrandingu, od kilku lat zauważalna jest profesjonalizacja portalu.
  • 45 proc. biorących udział w badaniu stwierdziło, że pod względem treści sieć upodabnia się do Facebooka.

Z badań wirtualnego świata wynika, że z mediów społecznościowych w Polsce korzysta 72 proc. społeczeństwa. Codziennie na przeglądanie społeczności poświęcamy 1 godzinę 44 minuty. Media społecznościowe traktujemy przede wszystkim jako rozrywkę. Najwięcej czasu spędzamy – co nie jest zaskoczeniem – na Facebooku. Kolejne są Messenger, Instagram, WhatsUp, TikTok i Twitter. Na 10. miejscu znajduje się LinkedIn.

Ten ostatni przez wielu traktowany jest zupełnie inaczej niż pozostałe portale. Treści zamieszczane na portalu są bardziej wyważone, sieć kontaktów traktowana jest bardziej zawodowo. Sam profil jest elementem budowania marki osobistej. Pracy jednak trochę jest.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- To już od dawna nie tylko przestrzeń do szukania pracy czy pracowników, ale także do rozwijania swojego biznesu, budowania wizerunku eksperckiego czy szukania potencjalnych klientów. Na LinkedInie znajdziemy prezesów dużych firm, ale także trenerów personalnych czy lekarzy weterynarii. W Polsce jeszcze uczymy się korzystać z tego medium - wiele firm nie ma swoich profili firmowych lub nieumiejętnie nimi zarządza - komentowała rolę portalu Gabriela Cerowska z agencji MOMA.

Zobacz: Serwis prezesów, pracowników i... hakerów 

Profesjonalizm i relacje

Networking, zwiększanie rozpoznawalności oraz budowanie wizerunku biznesowego – to jak wynika z badania „Komunikacja za pośrednictwem LinkedIn. Badanie jakościowe” główne wartości portalu.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Największy portal dla prezesów i menedżerów rozłożony na czynniki pierwsze

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA