PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Najlepszymi ambasadorami są pracownicy, dlatego pracę nad wizerunkiem zaczynamy od środka

– Staramy się nie dawać powodów do formułowania negatywnych opinii w internecie. Mamy szeroko rozbudowane procedury, które umożliwiają pracownikom zgłaszanie nieprawidłowości – mówi Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich Carrefour Polska.

Najlepszymi ambasadorami są pracownicy, dlatego pracę nad wizerunkiem zaczynamy od środka
Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich Carrefour Polska. Fot. Mat. pras.
REKLAMA

Praca w hipermarkecie kojarzy się z ciężką pracą za marne grosze. Jak dział HR radzi sobie z tworzeniem pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników?

Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich Carrefour Polska: – Prowadzimy wiele działań, które mają na celu budowanie wizerunku solidnego pracodawcy zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Są one bardzo spójne.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W Carrefour skupiamy się na klarownej i przejrzystej organizacji pracy, jasno zdefiniowanym zakresie odpowiedzialności, który spoczywa na poszczególnych pracownikach. Istotna jest dla nas również dobra komunikacja wewnętrzna oraz odpowiedni system szkoleń.

W naszej firmie wynagrodzenie to nie tylko pensja zasadnicza, ale również premie i bogaty pakiet świadczeń pracowniczych, takich jak: prywatna opieka medyczna (także dla członków rodzin), ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia na życie. Zatrudnieni mogą również korzystać z pakietu rekreacyjnego (karta multisport). Nasza polityka wynagrodzeń zakłada równowagę między wkładem pracy zatrudnionego a otrzymywanymi korzyściami ze strony pracodawcy.

Czy sprawdzacie poziom satysfakcji wśród pracowników?

– Oczywiście. Ostatnio miało to miejsce w październiku 2014 r. Takie działania mają na celu wskazanie obszarów, które wymagają zmian całej firmie. Wyniki mają również wpływ na zarządzanie w konkretnych sklepach. W każdej placówce zostaje sporządzony plan. Jego celem jest poprawa elementów, które tego wymagają i kontynuacja działań, które doskonale się sprawdziły.

A jakie działania prowadzicie na zewnątrz firmy?

– Głęboko wierzę w to, że najlepszymi ambasadorami są pracownicy, dlatego też pracę nad zewnętrznym wizerunkiem zaczynamy od środka. Nic tak dobrze nie wypromuje firmy jak zadowoleni pracownicy.

Poza tym bierzemy udział w różnych konkursach, które obiektywnie oceniają nasze praktyki. Nagrody pokazują, że to, co robimy na zewnątrz, jest spójne z tym, co dzieje się w firmie. Dla przykładu, drugi rok z rzędu otrzymaliśmy wyróżnienie Solidny Pracodawca w kategorii ogólnopolskiej oraz certyfikat „HR najwyższej jakości”, który przyznaje Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Najlepszymi ambasadorami są pracownicy, dlatego pracę nad wizerunkiem zaczynamy od środka

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • inny 2015-05-19 11:40:04

    To co Pani pisze to nic nowego, każda większa firma juz dawno to wprowadziła, daje te mizerne rezultaty...

  • Real 2015-05-18 14:25:42

    Pani Justyno Orzeł, Pani info: ... " Prowadzimy wiele działań, które mają na celu budowanie wizerunku solidnego pracodawcy zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Są one bardzo spójne." ......, to totalna ściema, niestety Carrefour jest śmieciowym pracodawcą o poziomie białe niewolnictwo. Pracownicy, pracują, bo nie mają innego wyjścia. Czy uważa pani zarobki na poziomie 1300 do 1700 zł za normalne, etyczne, godne dla pracowników. Ile pani zarabia ?? ile zarabiają prezesi/dyrektorzy ??. Tacy pracodawcy na Carrefour mają wpływ na emigrację z polski, bo nikt nie chce być, białym niewolnikiem na śmieciowych umowach i zarobkach

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.