PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Na nowej strategii Poczty Polskiej skorzystają też pracownicy

Do 2021 roku przychody Poczty Polskiej mają wzrosnąć z nieco ponad 5,3 mld do 7 mld zł. Spółka chce to osiągnąć nie przez cięcia kosztów i zwolnienia pracowników, ale przez rozwój istniejących i nowych segmentów działalności.

Na nowej strategii Poczty Polskiej skorzystają też pracownicy
Przedstawienie nowej strategii Poczty Polskiej z udziałem Kazimierza Smolińskiego, wiceministra infrastruktury i budownictwa odbyło się 19 kwietnia (fot.mib.gov.pl)
REKLAMA

• Usługi cyfrowe i administracyjne, obsługa rynku e-commerce oraz logistyka dla handlu międzynarodowego to główne filary nowej strategii Poczty Polskiej.

• Spółka stawia na aktywne włączenie się w obsługę rządowych programów i chce się stać partnerem państwa przy cyfryzacji usług administracyjnych.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Pracownicy mają szanse na kolejne podwyżki.

– W krótkiej perspektywie plany związane z rozwojem Poczty Polskiej zmierzają do zatrzymania trendu zwijania poczty jako instytucji, czyli likwidacji placówek i zwalniania pracowników. Ubiegły rok był pierwszym, kiedy ten trend został zatrzymany. Zwiększamy liczbę placówek i pracowników, pojawiły się też pierwsze inwestycje w postaci np. możliwości płacenia karta bankomatową na poczcie – mówi Kazimierz Smoliński, wiceminister infrastruktury i budownictwa.

Poczta z nową strategią

Nowa strategia Poczty Polskiej na lata 2017–2021 zakłada koniec polityki cięcia kosztów personalnych i zmniejszania zatrudnienia. Dotychczas ze względu na koszty, aby poprawić sytuację spółki zamykano urzędy pocztowe i zwalniano pracowników. Teraz ma się to zmienić – w nowej strategii istotna staje się dostępność terytorialna i dostosowanie czasu otwarcia placówek do potrzeb klientów.

– Naszym głównym założeniem jest odbudowa przychodów. W ostatnich 11 latach poczta utraciła 1,5 mld zł przychodów, naszym zadaniem jest ich odbudowanie. Musimy w perspektywie strategii, czyli do roku 2021, mieć 7 mld przychodów, a startujemy z punktu 5,3 mld zł – wskazuje Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej. – Już w tym roku plany mamy bardzo ambitne, na poziomie dodatkowych kilkuset milionów złotych.

Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej (fot.newseria)
Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej (fot.newseria)
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Na nowej strategii Poczty Polskiej skorzystają też pracownicy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • andrzej kmicic 2017-06-27 14:57:39

    2000Zł na rękę pani z okienka i setki obowiązków a jak się pomyli to płaci ze swoich.moze wreszcie jak juz Polska rządzą Polacy a nie bydlaki PO PSL ktoś doceni pracowników PP bo zarobki tragedia.

  • klient poczty 2017-04-25 18:45:40

    nie ma to jak podwyższanie poziomu usług kosztem wykwalifikowanych pracowników przyjmijcie jeszcze wiece pracowników z dwoma lewymi rekami, a najlepiej tanich imigrantów z cyrylica na roznosicieli ....

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA