PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Mokate - rozwój mimo pandemii

- Pandemia Covid wstrząsnęła światową i polską gospodarką. Dla nas, handlu, producentów to był i dalej jest trudny czas – mówi dr Adam Mokrysz, prezes Grupy Mokate, który zapewnia jednocześnie, że nie składa broni, tylko myśli o ekspansji i rozwoju.

Mokate - rozwój mimo pandemii
Adam Mokrysz nie wyklucza akwizycji na rynkach zagranicznych (fot. Mat.pras)
REKLAMA
  • Chociaż branża spożywcza jest stosunkowo niewrażliwa na kryzysy, to pandemia stanowiła wyzwanie również dla Mokate
  • Konieczny były zmiany organizacyjne, a także reakcja na zmianę zachowań konsumenckich
  • Firma myśli o rozwoju - rozbudowuje moce produkcyjne i myśli o dalszej ekspansji zagranicznej.

- Najważniejsza dla mnie jest perspektywa rozwoju firmy i ekspansja międzynarodowa. Czasem żartuję, że jest to rodzaj trudnej biznesowej „futurologii”: rozpoznawanie możliwości na przyszłość – na podstawie dogłębnej analizy trendów. To pasjonujące pole, bo tak naprawdę nic mnie nie ogranicza. Sky is the limit – stwierdził Adam Mokrysz w wywiadzie dla portalu dlahandlu.pl.

zobacz też: Firmy produkcyjne walczą z kryzysem i brakiem zamówień

Prezes Mokate przyznaje jednak, że chociaż – jak twierdzi - branża spożywcza w niewielkim stopniu jest podatna na kryzysowe sytuacje na świecie pandemia dała się we znaki także jego firmie – zarówno ze względu na konieczność dostosowania organizacji do nowych warunków, zmiany zachowań konsumenckich, ale też kłopoty niektórych kanałów dystrybucji.

zobacz też:Adam Mokrysz, Mokate: W zarządzaniu kieruję się zasadą "twardo do problemów, miękko do ludzi" 

- Pandemia boleśnie doświadczyła nasz kanał HoReCa. Wielu z naszych Partnerów Handlowych dotkliwie odczuwa skutki ograniczeń. Jako producent oferujący produkty dedykowane branży HoReCa oczywiście obserwujemy negatywne skutki tej sytuacji – twierdzi Adam Mokrysz.

Zakupy rzadziej, ale większe

Podkreśla jednocześnie, że w okresie pandemii zauważalna jest tendencja do ograniczania liczby wizyt w sklepie do niezbędnego minimum, co przekłada się na koszyk zakupowy. - Zauważamy wybieranie przez konsumentów produktów o dużych pojemnościach. Czyli coraz częściej preferują sprawdzony produkt w korzystniej cenie w opakowaniu o dużej zawartości, tak aby nie musieli szybko ponawiać zakupów. Można to potraktować jako zabezpieczenie na ewentualny lockdown – powiedział prezes Mokate.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mokate - rozwój mimo pandemii

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.