PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

MetLife rozwija sztuczną inteligencję w rekrutacji. Kandydaci porozmawiają z botem

MetLife zdecydowało się na uruchomienie Emplobota, narzędzia, które wspiera i ułatwia rekrutację do sieci sprzedaży agencyjnej.

  • Autor:KDS
  • 15 lip 2020 16:30
MetLife rozwija sztuczną inteligencję w rekrutacji. Kandydaci porozmawiają z botem
Każda osoba zainteresowana pracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego MetLife, może teraz porozmawiać na ten temat z botem przez Messengera. (fot. Tumisu z Pixabay)
REKLAMA
  • MetLife rozpoczęło współpracę ze startupem Emplocity.
  • Podczas rekrutacji firma będzie korzystać z bota. Maszyna przeprowadzi wstępną rozmowę i wyselekcjonuje kandydatów.
  • Podobne rozwiązanie stosują już m.in. PKO BP czy Santander Consumer Bank.

Każda osoba zainteresowana pracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego MetLife może teraz porozmawiać na ten temat z botem przez Messengera. Rozwiązanie, przygotowane przez Emplocity, wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego, dzięki czemu bot jest w stanie zaangażować się w rozmowę i zapytać kandydata o kluczowe informacje, takie jak doświadczenie zawodowe czy umiejętności. Sama rozmowa jest bardzo prosta. Kandydaci zainteresowani pracą mogą się kontaktować o każdej porze, z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego.

- Zależało nam na tym, aby udostępnić osobom zainteresowanym pracą w sprzedaży agencyjnej MetLife prostą i szybką drogę aplikowania. Ponieważ praca doradcy ubezpieczeniowego to bardzo odpowiedzialny i wymagający zawód, chcieliśmy również wesprzeć naszych dyrektorów agencji we wstępnej selekcji odpowiednich kandydatów. Dzięki Emplobotowi będziemy mogli znacznie skrócić
i uprościć cały proces, a także wzmocnić pozytywny wizerunek MetLife jako pracodawcy - mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor pionu klienta indywidualnego w MetLife.

Emplobot ma nie tylko wyręczać firmę w pierwszym kontakcie z kandydatem, ale również dopasować profil kandydata do aktualnie prowadzonej rekrutacji. Osobom zainteresowanym pracą umożliwia z kolei prostą i szybką drogę aplikowania, bez konieczności tworzenia i wysyłania CV.

Warto przypomnieć, że MetLife to kolejna firma, która postawiła na rekrutację z botem Emplocity. Pomaga on również w rekrutacji do Santander Consumer Bank. 

- Już zauważamy pierwsze korzyści z wprowadzenia chatbota od Emplocity. Po pierwsze oszczędzamy czas już na etapie preselekcji kandydatów - mówiła chwilę po wprowadzeniu rozwiązania Anna Dowhań-Kin, dyrektor ds. rekrutacji, szkoleń i rozwoju pracowników w Santander Consumer Banku. Przypominała, że w jednym momencie emplobot może rozmawiać z ogromną liczbą osób. - Dzięki temu do naszych rekruterów trafiają najlepsi kandydaci, którym możemy poświęcić więcej czasu i dokładniej przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną - dodawała.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: MetLife rozwija sztuczną inteligencję w rekrutacji. Kandydaci porozmawiają z botem

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.