Ponad 25 tysięcy pracowników McDonald's Polska czeka technologiczna rewolucja. Międzynarodowy gigant wprowadza właśnie system zarządzania personelem Reflexis.

- Reflexis Systems ogłosił, że McDonald's Polska oraz jego franczyzobiorcy wprowadzą pakiet rozwiązań systemu zarządzania kadrami Reflexis.
- Mobilne rozwiązanie ma ułatwić dostosowywanie się do zmian w przepisach prawa pracy, pomóc zmniejszyć rotację zatrudnienia i usprawnić planowanie grafiku zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem.
- W naszej działalności bardzo ważne jest planowanie pracy i zarządzanie zespołami pracowników - podkreśla Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald's Polska.
Obecnie McDonald's Polska stosuje mniej zaawansowane metody planowania, takie jak arkusze kalkulacyjne, przez co rozkład pracy nie zawsze jest optymalny. Rozwiązania Reflexis w dziedzinie zarządzania personelem mają pozwolić na regularne aktualizowanie obowiązującego prawa pracy, dzięki czemu pracodawca ma mieć gwarancję, że obowiązujące przepisy będą stosowane jednakowo we wszystkich restauracjach.
Wśród wybranych przez McDonald's rozwiązań Reflexis są m.in. system do tworzenia grafików Workforce Scheduler™, narzędzia do rejestrowania czasu pracy Time & Attendance, samoobsługowy system dla pracowników Employee Self-Service, zaawansowane narzędzia do analizowania i raportowania Advanced Analytics & Reporting oraz funkcjonalności mobilne, które zapewniają dostęp do oprogramowania z dowolnego miejsca.
Rozwiązania powstały z myślą o tym, by usprawnić zarządzanie pracą 25 tysięcy polskich pracowników McDonald's, ale mają także za zadanie ułatwianie dostosowywania się firmy do zmian przepisów regulujących kwestie zatrudnienia.



KOMENTARZE (0)