McDonald's wprowadził nową metodę szkolenia pracowników. 3S, czyli Spójrz, Spróbuj, Sprawdź ma pomóc m.in. w zwiększeniu zaangażowania pracowników.

- McDonald’s Polska to ponad 27 tysięcy pracowników rozsianych po całej Polsce.
- Firma właśnie poinformowała o wprowadzeniu Programu Szkoleń Załogi.
- Dzięki zmianie sieć spodziewa się jeszcze szybciej i w bardziej angażujący sposób szkolić osoby zatrudnione w całej Polsce.
Każda osoba, która zaczyna pracę w McDonald’s ma precyzyjnie określoną ścieżkę rozwoju umiejętności, od podstawowego stanowiska, aż po kadrę managerską.
- Zaczynamy od szkolenia w restauracji, jesteśmy w stanie bardzo szybko nauczyć samodzielnego funkcjonowania na różnych stanowiskach. Jednocześnie od początku pokazujemy szerszy kontekst, żeby pracownik rozumiał, dlaczego pewne rzeczy robimy w określony sposób. Dość wcześnie umożliwiamy też budowanie kompetencji liderskich. Dla każdego poziomu stanowiska mamy określoną ścieżkę i w efekcie kształcimy aż 4 tys. managerów rocznie. Przy ograniczeniach wynikających z pandemii i ponad 450 restauracjach w całej Polsce technologie dają nam efekt skali i pozwalają bardzo szybko reagować na zmiany. Taka forma szkolenia jest bardzo atrakcyjna dla zespołu, angażuje w zdobywanie wiedzy, a to dla nas równie ważne - wyjaśnia Artur Czarnecki, szef działu Learning & Development.
Szkolenia w McDonald's po nowemu
Teraz proces szkoleń został unowocześniony. Jak mówi Wojciech Puchacz, konsultant ds. szkoleń w McDonald’s, odpowiedzialny za wprowadzenie programu, firma pracowała nad wdrożeniem od dawna, ale okazało się, że w nowej rzeczywistości ten projekt jest jeszcze bardziej potrzebny.
- Dzięki nowej formule szkoleń, możemy bardzo szybko przekazywać do restauracji niezbędną do pracy wiedzę. Pracownicy mają dostęp do szkoleń, kiedy tego potrzebują, więc czują się pewniej. To szczególnie ważne teraz, gdy sytuacja zmienia się tak szybko i wszyscy działamy w warunkach dużej niepewności - podkreśla Wojciech Puchacz.



KOMENTARZE (0)