PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Mateusz Grzesiak celuje w Chiny. "Pokonam najtrudniejszą barierę"

- Wie pan, ile dziś kosztuje bochenek chleba? Zajmuje się pan takimi przyziemnymi sprawami? - Akurat źle pani trafiła. Jestem na diecie ketogenicznej. Jem tłuszcze. Nie kupuję chleba. Ale powiem, ile kosztuje butelka wody - o prowadzeniu własnego biznesu i korzystaniu z jego owoców, planach na przyszłość czy byciu szefem opowiada dr Mateusz Grzesiak, psycholog i wykładowca akademicki, założyciel Starway Institute.

Mateusz Grzesiak celuje w Chiny. "Pokonam najtrudniejszą barierę"
Każdy przedsiębiorca wie, że przychód to nie zysk - mówi Mateusz Grzesiak (Fot. Mateusz Grzesiak)
REKLAMA
  • W ciągu trzech dni warsztatów może zarobić nawet 1,5 mln zł. A to tylko jedna z gałęzi biznesu, jaki prowadzi dr Mateusz Grzesiak, psycholog i wykładowca akademicki, założyciel Starway Institute.
  • Pytany o to, czy w takim razie wraz z żoną śpią na pieniądzach, odpowiada: Śpimy na łóżku z megawygodnym materacem. Zarobione pieniądze inwestujemy w rozwój firmy.
  • Najnowszy pomysł? Podbój Chin. - Pokonam najtrudniejszą barierę wejścia na nowy rynek, jaką jest język - opowiada. Polskich słuchaczy nie zostawi.

Dr Mateusz Grzesiak jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Od lat dzieli się swoją wiedzą ze słuchaczami. Na spotkania z nim przychodzą tysiące osób. W pierwszej części rozmowy opowiedział nam o początkach swojego biznesu, sodówce, która uderzyła mu do głowy, porażkach czy mocnych i słabych stronach polskich przedsiębiorców, których sam reprezentuje. Przeczytacie ją TUTAJ

Bilety na EdduCamp rozchodzą się błyskawicznie. Po zakończeniu letniej edycji kolejnego dnia sprzedaliście połowę nakładu na wydarzenie zaplanowane na luty 2020. Ile osób przyjeżdża pana słuchać?

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Około 1200.

Skąd tak ogromne zainteresowanie? Czemu ludzie chcą płacić za słuchanie pana rad?

- Wszyscy mamy potrzeby. Potrzeby fizjologiczne, emocjonalne, intelektualne, finansowe, samorealizacji. Biznes jest instytucją je realizującą. Dlatego dowiaduję się, czego ludzie potrzebują i staram się to bezkonkurencyjnie zapewniać. Skoro jestem w stanie przyciągnąć na konferencję 1200 osób, to najwidoczniej robię to dobrze.

Zdaję też sobie sprawę z tego, że rynek wymaga pewnych kompetencji, których polskie szkolnictwo nie jest w stanie zapewnić. Bo część szkół zarządzana jest w modelu feudalnym i uczy nieprzydatnych i nieaktualnych teorii. W efekcie mamy w Polsce olbrzymią liczbę osób, które mimo zdobytego wykształcenia mają spore braki kompetencyjne utrudniające im odnalezienie się na rynku i osiągnięcie sukcesu. Takim osobom mówię „słuchajcie, rynek rządzi się swoimi prawami i niezależnie od tego, jakie macie wykształcenie, potrzebujecie konkretnych kompetencji”.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Mateusz Grzesiak celuje w Chiny. "Pokonam najtrudniejszą barierę"

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Peter 2019-11-14 18:33:46

    Pierdoli jak kiedyś amerykańscy komiwajerzy.

REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA