PARTNER PORTALU partner portalu

Mateusz Grzesiak celuje w Chiny. "Pokonam najtrudniejszą barierę"

- Wie pan, ile dziś kosztuje bochenek chleba? Zajmuje się pan takimi przyziemnymi sprawami? - Akurat źle pani trafiła. Jestem na diecie ketogenicznej. Jem tłuszcze. Nie kupuję chleba. Ale powiem, ile kosztuje butelka wody - o prowadzeniu własnego biznesu i korzystaniu z jego owoców, planach na przyszłość czy byciu szefem opowiada dr Mateusz Grzesiak, psycholog i wykładowca akademicki, założyciel Starway Institute.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Mateusz Grzesiak celuje w Chiny. "Pokonam najtrudniejszą barierę"

  • W ciągu trzech dni warsztatów może zarobić nawet 1,5 mln zł. A to tylko jedna z gałęzi biznesu, jaki prowadzi dr Mateusz Grzesiak, psycholog i wykładowca akademicki, założyciel Starway Institute.
  • Pytany o to, czy w takim razie wraz z żoną śpią na pieniądzach, odpowiada: Śpimy na łóżku z megawygodnym materacem. Zarobione pieniądze inwestujemy w rozwój firmy.
  • Najnowszy pomysł? Podbój Chin. - Pokonam najtrudniejszą barierę wejścia na nowy rynek, jaką jest język - opowiada. Polskich słuchaczy nie zostawi.

Dr Mateusz Grzesiak jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Od lat dzieli się swoją wiedzą ze słuchaczami. Na spotkania z nim przychodzą tysiące osób. W pierwszej części rozmowy opowiedział nam o początkach swojego biznesu, sodówce, która uderzyła mu do głowy, porażkach czy mocnych i słabych stronach polskich przedsiębiorców, których sam reprezentuje. Przeczytacie ją TUTAJ

Bilety na EdduCamp rozchodzą się błyskawicznie. Po zakończeniu letniej edycji kolejnego dnia sprzedaliście połowę nakładu na wydarzenie zaplanowane na luty 2020. Ile osób przyjeżdża pana słuchać?

- Około 1200.

Skąd tak ogromne zainteresowanie? Czemu ludzie chcą płacić za słuchanie pana rad?

- Wszyscy mamy potrzeby. Potrzeby fizjologiczne, emocjonalne, intelektualne, finansowe, samorealizacji. Biznes jest instytucją je realizującą. Dlatego dowiaduję się, czego ludzie potrzebują i staram się to bezkonkurencyjnie zapewniać. Skoro jestem w stanie przyciągnąć na konferencję 1200 osób, to najwidoczniej robię to dobrze.

Zdaję też sobie sprawę z tego, że rynek wymaga pewnych kompetencji, których polskie szkolnictwo nie jest w stanie zapewnić. Bo część szkół zarządzana jest w modelu feudalnym i uczy nieprzydatnych i nieaktualnych teorii. W efekcie mamy w Polsce olbrzymią liczbę osób, które mimo zdobytego wykształcenia mają spore braki kompetencyjne utrudniające im odnalezienie się na rynku i osiągnięcie sukcesu. Takim osobom mówię „słuchajcie, rynek rządzi się swoimi prawami i niezależnie od tego, jakie macie wykształcenie, potrzebujecie konkretnych kompetencji”.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Peter 2019-11-14 18:33:46

Pierdoli jak kiedyś amerykańscy komiwajerzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.