PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Komunikacja w dużej i rozproszonej firmie nie może odbywać się za pomocą maili i telefonów

Co drugi pracownik uważa, że narzędzia online zastąpią e-maile i rozmowy telefoniczne w komunikacji wewnętrznej. Nowych form komunikowania nauczyły nas media społecznościowe.

  • Autor: MN
  • 8 sie 2017 12:28
Komunikacja w dużej i rozproszonej firmie nie może odbywać się za pomocą maili i telefonów
Usprawnienie komunikacji wewnętrznej jest podstawą efektywnej działalności w firmie. (fot. PTWP)
REKLAMA

• Aż 67 proc. pracowników uważa, że narzędzia on-line wykorzystywane wewnątrz firmy mogą usprawnić komunikację z pracownikami.

• Co więcej, 56 proc. jest zdania, że mogą one wyeliminować dotychczasowe formy kontaktu jak e-maile i rozmowy telefoniczne w firmach.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• 7 na 10 pracowników przynajmniej raz w tygodniu loguje się na wdrożoną w firmie platformę komunikacji wewnętrznej.

Co drugi pracownik uważa, że narzędzia online zastąpią e-maile i rozmowy telefoniczne w komunikacji wewnętrznej – wynika z raportu emplo „Efektywność biznesowa zaczyna się od komunikacji wewnętrznej”.

- Dziś w komunikacji wewnętrznej nie chodzi tylko o przekazywanie informacji z góry na dół, ale o budowanie środowiska pracy, które współtworzą pracownicy i na które mają realny wpływ. Takiej demokracji nauczyły nas platformy społecznościowe, z których wszyscy korzystamy prywatnie – mówi Paweł Leks, CEO, emplo. – Budowanie komunikacji wewnętrznej w organizacjach w oparciu o dokładnie te same społecznościowe mechanizmy to dziś konieczność i odpowiedź pracodawcy na oczekiwania pracowników. Jak wynika z naszego badania, większość zatrudnionych uważa, że nowe technologie mogą istotnie wspierać firmę w budowaniu skutecznej komunikacji wewnętrznej.

Pracownicy dają lajka społecznościowej komunikacji wewnętrznej

W swoim badaniu emplo sprawdziło, w jakiej mierze zdaniem respondentów technologia może wesprzeć firmy w budowaniu skutecznej komunikacji wewnętrznej. Niemal 7 na 10 pracowników potwierdziło, że narzędzia on-line wykorzystywane wewnątrz firmy mogą usprawnić komunikację z pracownikami. Podobna grupa respondentów (65,7 proc.) zadeklarowała, że chciałaby mieć dostęp do jednego rozwiązania on-line gromadzącego w jednym miejscu komplet informacji o firmie, prowadzonych w niej projektach i pracownikach. Co więcej, ponad połowa badanych (56,1 proc.) uznała rozwiązania on-line za skuteczną alternatywę dla e-maili i rozmów telefonicznych wewnątrz organizacji.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Komunikacja w dużej i rozproszonej firmie nie może odbywać się za pomocą maili i telefonów

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA