PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Maile i telefony rozpraszają pracowników i zmniejszają ich efektywność

  • Autor: PAP/AT
  • 24 maj 2017 6:16

Jedna trzecia pracowników jest często rozpraszana przy wykonywaniu zadań służbowych - pokazuje badanie Human Power.

Maile i telefony rozpraszają pracowników i zmniejszają ich efektywność
50,7 proc. pracowników przyznało, że nie potrafią pracować bez ciągłego sprawdzania poczty elektronicznej czy odbierania telefonów (fot.fotolia)
REKLAMA

Badanie "Praca, moc, energia w polskich firmach" przeprowadzone przez Human Power pod patronatem Uniwersytetu Łódzkiego dotyczy efektywności w miejscu pracy - pisze "Puls Biznesu".

Jego wyniki pokazują, że spokój w pracy ma 7,9 proc. kierowników i 20 proc. osób na stanowiskach niekierowniczych. Większość, bo 81,4 proc. badanych, odpowiedziała jednak, że z łatwością koncentruje uwagę na realizowanym zadaniu, chociaż jednocześnie 50,7 proc. przyznało, że nie potrafią pracować bez ciągłego sprawdzania poczty elektronicznej czy odbierania telefonów - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zdaniem prezes Human Power, Małgorzaty Czarneckiej pracodawcy często nie są świadomi kosztów, jakie ponoszą, gdy ich pracownicy pracują w ten sposób. Według niej można je zmniejszyć, np. wprowadzając w firmie 60 lub 90 minut pracy w ciszy, najlepiej rano, nad najważniejszymi zadaniami. W tym czasie nie powinno być obowiązku odpowiadania na e-maile czy uczestniczenia w spotkaniach - podkreśla Czarnecka, cytowana przez "PB".

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Maile i telefony rozpraszają pracowników i zmniejszają ich efektywność

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA