PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Magda Gessler: Właściciel restauracji może być kucharzem, ale nie musi

Jedne restauracje są pełne, inne świecą pustkami. Jak sprawić, aby gastronomiczny biznes się kręcił. Zdaniem Magdy Gessler, polskiej restauratorki kluczem do sukcesu jest - właściciel.

  • Autor:jm
  • 21 sie 2015 10:51
Magda Gessler: Właściciel restauracji może być kucharzem, ale nie musi
- Właściciel nawet nie będąc kucharzem powinien znać się na kuchni - twierdzi Magda Gessler. /fot. mat.pras.
REKLAMA

- Dobra restauracja to przede wszystkim dobra energia, fantastyczny właściciel, osoba, która przyciąga innych ludzi do siebie. Czasami właściciel może też być kucharzem, ale nie musi - mówi newsrm.tv Magdalena Gessler.

Czytaj też naszą rozmowę z Magdą Gessler: Trzeba umieć częstować innych prawdą

Poczucie smaku

Ważna jest też wiedza. Właściciel nawet nie będąc kucharzem powinien znać się na kuchni. – Osoba, która prowadzi restaurację musi być bywalcem innych restauracji albo mieć mamę lub kogoś z rodziny, kto nauczył go dobrego smaku. Wnętrze może być żadne byle by było miło i każdy chciał się tam „przytulić” – dodaje Magda Gessler.

Wnętrze

Można dekorować wnętrza restauracji na bogato czy np. bardziej loftowo. Najważniejszą rzeczą jest, aby wszystko było spójne. Żeby kuchnia pasowała do danego wnętrza oraz trzeba pilnować, aby karta nie była za duża. Przede wszystkim sercem restauracji są jej dania. Dobra kuchnia to podstawa i dlatego warto postawić na świeżość i dobre produkty.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Magda Gessler: Właściciel restauracji może być kucharzem, ale nie musi

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.