PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Maciej Rybiński, chwilowy CEO Adecco: Szef musi nie tylko używać kija, ale tłumaczyć dlaczego to robi

– Młodzi są przyzwyczajeni do pochwały, zdecydowanie gorzej przyjmują krytykę. Liderzy muszą być tego świadomi i w odpowiedni sposób udzielać negatywnego feedbacku – tak, aby przedstawiciele pokolenia Y nie zrazili się do nich i do środowiska pracy. Krytyka musi być konstruktywna – mówi w rozmowie z PulsemHR.pl Maciej Rybiński, CEO for 1 month w Adecco Poland.

Maciej Rybiński, chwilowy CEO Adecco: Szef musi nie tylko używać kija, ale tłumaczyć dlaczego to robi
– Rynek pracy zmieni się. Nie sądzę jednak, by millenialsi wywrócili go do góry nogami – mówi Maciej Rybiński. (Fot. mat. pras.)
REKLAMA

Zostałeś na miesiąc szefem dużej firmy. Co najbardziej zaskoczyło w pracy prezesa?

Maciej Rybiński, CEO for 1 month w Adecco Poland: – Posiadam doświadczenie w zarządzaniu – co prawda nie w przedsiębiorstwie, ale organizacji pozarządowej – dlatego też praca prezesa nie do końca jest mi obca. To, co jednak mnie zaskoczyło, to otwarta kultura organizacyjna, jaka jest w Adecco. Byłem zdziwiony, że między prezesem a konsultantem czy pracownikami działu administracji nie ma dystansu ani barier. Atmosfera była podobna do tej, której dotychczas doświadczyłem pracując w organizacji pozarządowej z młodymi ludźmi.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Co z kolei było największym wyzwaniem?

– W tego typu projekcie, gdzie młody człowiek dołącza do profesjonalnej organizacji i to od razu na najwyższy szczebel wyzwań jest bardzo wiele. Począwszy od najprostszych, tzw. wewnętrznych – dobra organizacja pracy własnej, terminowość, dopasowanie się do kultury organizacji, poznanie reguł obowiązujących w Zespole – tych pisanych i niepisanych, a także zewnętrznych.

Przykładem tego drugiego był już pierwszy dzień. Miałem zaplanowane spotkanie networkingowe, podczas którego musiałem reprezentować firmę. Wydaje mi się, że dobrze wykonałem zadanie. Uczestnicy spotkania byli zainteresowani nie tylko firmą, ale również projektem.

Kolejnym szczególnie dużym wyzwaniem było poprowadzenie spotkania managementu, podsumowujące wyniki spółki w pierwszym półroczu 2016 r. Musiałem niezwykle szybko przyswoić wiele terminów i liczb, by później zaprezentować je współpracownikom.

W jakich projektach Adecco brałeś dotychczas udział?

– Mój kalendarz jest kopią kalendarza Anny Wichy, prezes Adecco, dlatego uczestniczę w większości organizowanych spotkań, odwiedzam biura w terenie, rozmawiam z partnerami zewnętrznymi, klientami, konkurencją w branży, uczestniczę w konferencjach prasowych, mam unikalną możliwość bezpośredniej pracy przy starcie nowego brandu dla grupy Adecco. Pracuję tez nad własnym projektem z obszaru employer brandingu i CSR. Przygotowuję własne pomysły, które mogą być wdrożone nie tylko w polskim oddziale Adecco, ale również w zagranicznych jednostkach.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

#whyoffice

#whyoffice Biuro to nie tylko adres 15 czerwca 2021 • 09:30
Debata Propertynews.pl, Propertydesign.pl, PulsHR.pl

Partnerzy

logotyp
logotyp
logotyp
logotyp
logotyp

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Maciej Rybiński, chwilowy CEO Adecco: Szef musi nie tylko używać kija, ale tłumaczyć dlaczego to robi

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.