PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

LPP pyta pracowników o styl życia. Po co? Żeby im się lepiej pracowało

LPP, polska firma produkująca odzież, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, nie ustaje w rozwijaniu nie tylko swoich kolekcji, ale również innych działów tej potężnej organizacji, jaką jest LPP. Istotnym, jeśli nie kluczowym elementem w funkcjonowaniu firmy jest dział logistyki. Choć mocno wspierają go procesy automatyzacji, to najważniejszy w tym wszystkim jest pracownik. A dobry pracownik to zadowolony pracownik.

LPP pyta pracowników o styl życia. Po co? Żeby im się lepiej pracowało
Piotr Dopierała, dyrektor ds. logistyki w LPP (fot. PTWP)
REKLAMA
  • Producent odzieży z Pomorza, we współpracy z JLL - specjalizującym się w nieruchomościach - pracuje nad dokumentem, który ma wskazywać trendy rozwoju infrastruktury logistycznej.
  • Zdaniem Piotra Dopierały, dyrektora ds. logistyki w LPP, zmieniająca się rzeczywistość wymaga zmiany podejścia do logistyki - zarówno w wymiarze infrastrukturalnym, jak i organizacyjnym.
  • Opracowane w dokumencie rozwiązania znajdą zastosowanie w powstającym w Brześciu Kujawskim centrum dystrybucyjnym. 

Nie odkryję Ameryki, stwierdzając, że dobry pracownik to zadowolony pracownik. LPP dostrzega tę zależność, czego efektem są badania, które obecnie państwo prowadzicie, a których konsekwencją będą konkretne działania.

- Piotr Dopierała: W ramach powstającego white paper pracujemy m.in. nad tematem "Warehouse 4.O as a human friendly workplace". Wraz z JLL zbieramy wszystkie doświadczenia, które oni znają z praktyki światowej, staramy się przygotować pod kątem wskazówek czy ustalenia wytycznych odnośnie tego, jak ta infrastruktura będzie wyglądać w przyszłości. To pokrywa się z tym, co chcemy robić, bo rozwój branży odzieżowej to z jednej strony rozwój technologii, ale z drugiej strony trzeba położyć ogromny nacisk na warunki pracy. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dokument, nad którym pracujemy, a który będzie taką wiedzę zawierał, powinien być gotowy do końca 2019 r., na początku 2020 r. będziemy go publikować i prezentować na różnego rodzaju konferencjach. 

Jak te warunki pracy w logistyce obecnie wyglądają?

- Branża logistyczna nie ma w tym obszarze dostatecznych doświadczeń i to jest na bardzo niskim poziomie. Trendy już się pojawiają, jest dużo rozwiązań, ale jeszcze nikt nie pokusił się o sprawdzenie, jak to w rzeczywistości ma wyglądać i to będzie nasz wspólny wkład w tę dyskusję. 

W większości magazynów e-commerce'owych mamy do czynienia z tzw. stałymi miejscami pracy. Takie miejsce ma konkretne wymagania - odpowiednie światło, temperatura, hałas itd., które jest trudno spełnić w standardowych magazynach i szukamy rozwiązań, jak to zrobić, gdzie umieścić te stanowiska pracy, by to otoczenie było odpowiednie.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (5)

Do artykułu: LPP pyta pracowników o styl życia. Po co? Żeby im się lepiej pracowało

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Jakub 2019-10-31 21:05:52

    Świetnie, że wśród polskich przedsiębiorców są też tacy, który faktycznie myślą o pracownikach.

  • :) 2019-10-31 21:05:38

    Przecież oni mają wyjebane na ludzi. Zero szacunku do pracownika. Pozdrawiam z centrum w Pruszczu Gdańskim. :)

  • Artes 2019-10-31 20:41:57

    Właściwe podejście, z szacunkiem i dbaniem o pracownika. Jestem pod wrażeniem.

  • regi 2019-10-31 13:06:44

    LPP dobra firma, mało jest takich przedsiębiorstw w Polsce które przykładają tak dużą wagę do kadr.

  • ona 2019-10-30 13:09:04

    Jeżeli pracodawca dba o swoje kadry to wychodzi zazwyczaj na tym na plus, jest wiele takich przypadków, choćby Google, gdzie pracownicy mają praktycznie wszystko zapewnione. LPP obrało dobry kierunek.

REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA